finalista la Golden Drum
Campania finalista, Avon – “1 din 8 femei”, este cea mai premiata campanie romaneasca a anului 2007
Starcom Romania a reusit inca o premiera in industria pe care o reprezinta – agentia este finalista la categoria Media din cadrul festivalului Golden Drum, unul dintre cele mai importante festivaluri de publicitate din Europa. Campania cu care Starcom s-a remarcat pe plan local, dar mai ales pe cel international este “1 din 8 femei” – Avon Breast Cancer Crusade. “Nu bucuram ca si juriul de la Golden Drum a apreciat campania “1 din 8 femei”. Desigur, ne dorim sa o aprecieze pana la premiere. Ar fi o mare realizare pentru noi ca prima participare la acest festival, ca si cea la Cannes Lions, sa se finalizeze cu un premiu”, a declarat Corina Bernschutz, Director de Ideatie si Inovatie Starcom.
Campania “1 din 8 femei” – Avon Cosmetics a adus anul acesta industriei romanesti de advertising cele mai multe premii si dovezi de recunoastere:
· Silver Lion la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions
· premiul pentru “Best Innovative Media” la Ad’Or, cel mai important festival de creativitate din Romania,
· nominalizare la Effie Romania
· nominalizare M&M Awards
· prezentare in numarul din luna mai al celebrei reviste Cream Magazine, ce recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume
Campania finalista a fost realizata de:
Alexandru Pomana – Creative Planner
Corina Bernschutz – Director Inovatie
Cristina Barla – Account Manager
Horea Mihoc – Ambient Planner
Mircea Gheorghe – On-line Director
{mosloadposition user10}