Agentia de comunicare Starcom Romania a intrat in finala Eurobest Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri de creativitate ale Europei.
Compania este nominalizata cu doua lucrari, ambele pentru clientul Avon Romania: campaniile “1 din 8 femei” si “Afla ca esti bine” au intrat in finala la categoria Media pentru “Best Use of Magazine”, respectiv “Mixed Media”.
Pentru Corina Bernschutz, Director de Inovatie Starcom, nominalizarea la Eurobest reprezinta inca un motiv de bucurie – “Afla ca esti bine”, campania care continua si anul acesta indemnul campaniei “1 din 8 femei” pare sa se bucure de acelasi succes: “Tinand cont de importanta si expertiza Eurobest, suntem onorati sa fim in finala. Ne bucura insa ca si campania de anul acesta, “Afla ca esti bine”, pe care Starcom a realizat-o pentru Avon si care continua lupta impotriva cancerului la san, se bucura de aceeasi recunoastere, atat din punct de vedere al creativitatii strategiei, cat si al rezultatelor”, a declarat Corina Bernschutz.
Din partea Starcom, echipele implicate in cele doua campanii sunt alcatuite din: Corina Bernschutz – Director de Inovatie, Alexandru Poamana – Creative Planner si Mircea Gheorghe – On-line Directorpentru campania “Afla ca esti bine” si respectiv Alexandru Pomana, Corina Bernschutz, Cristina Barla – Account Manager, Horea Mihoc – Ambient Planner si Mircea Gheorghe pentru campania “1 din 8 femei”.
{mosloadposition user10}