Dacia şi Renault
Agenţia de comunicare Starcom România va gestiona contul de marketing direct pentru companiile Dacia şi Renault, având în sarcină atât strategia şi implementarea programelor de comunicare directă, cât şi strategia de dezvoltare şi utilizare a bazelor de date.
Starcom România a câştigat acest cont în urma unei licitaţii de marketing direct organizată de companiile Dacia şi Renault. “Suntem încântaţi că am găsit la Starcom o echipă profesionistă, care ne-a convins prin strategie şi creativitate. Managementul relaţiei cu clienţii (CRM) este un instrument vital pentru compania noastră, de aceea avem o echipă in-house specializată în on-line şi off-line CRM, cu care Starcom va colabora îndeaproape. În contextul fragmentării mediilor convenţionale şi schimbării comportamentului consumatorilor,suntem în căutarea celor mai eficiente metode de contact şi de comunicare cu publicul nostru”, a declarat Elena Buhuş, Sef Departament Marketing Relaţional Dacia şi Renault.
Licitaţia s-a concentrat asupra strategiei de dezvoltare şi utilizare a bazelor de date, punând accent, deopotrivă, pe abordarea strategică a consumatorului şi pe comunicarea creativă. Echipa Starcom specializată în marketing direct a impresionat prin înţelegerea consumatorului şi a segmentelor de consumatori în baza de date, generarea de lead-uri şi exploatarea lor, dar şi prin exemplele creative în domeniul comunicării directe.
“Am avut şansa de a participa la o licitaţie în care s-a înţeles importanţa strategică a bazei proprii de date şi necesitatea de a găsi o agenţie parteneră care să stăpânească foarte bine conceptele, procedurile şi operaţiile legate de baza de date şi exploatarea ei în scopuri de comunicare de marketing direct. Totodată am avut şi şansa de a ne proba expertiza şi pasiunea pe care o avem pentru acest domeniu”, a declarat Bogdan Vasile, Direct Marketing Director.
Echipa care a făcut posibilă câştigarea acestui pitch este formată din: Bogdan Vasile – Direct Marketing Director, Florina Enache – Direct Communication Manager, Elena Ioniţă – Strategic Planner, Tudor Fulea – Consultant (Head of Global Knowledge Center), iar echipa de creaţie este reprezentată de Emilian Arsenoaiei – Creative Director, Eduard Einhorn – Art Director şi Mihai Costache – Copywriter.
{mosloadposition user10}