Starbucks, cel mai cunoscut brand de cafenele din lume, prezent de 12 ani în România, se implică în renovarea școlii gimnaziale “Barbu Catargiu” din comuna Maia, județul Ialomița, organizând o zi de voluntariat pe șantierul unității de învățământ și acoperind cheltuielile de modernizare de aproape 140.000 de RON.
Vineri, 19 iulie, aproape 40 de voluntari ai Starbucks România au mers în comuna Maia, unde au participat la lucrările de renovare a școlii care găzduiește în jur de 200 de elevi. De asemenea, Starbucks a donat proiectului suma de 138.637,81 de RON, acoperind astfel cheltuielile de reabilitare.
Proiectul se desfășoară în colaborare cu organizația World Vision, o prezență constantă în comună, unde derulează mai multe programe dedicate copiilor.
“Sprijinul financiar pentru renovarea școlii din Maia înseamnă că cei aproape 200 de elevi vor putea învăța, din toamnă, în clase moderne, cu parchet și mobilier nou și se vor putea bucura de laboratoare dotate cu calculatoare. Pentru a susține activitatea World Vision în comună, voluntarii noștri au făcut practic o zi de muncă pe șantierul școlii, unde în prima parte a zilei, au pus parchet, au zugrăvit exteriorul și au montat mobilier nou, iar după prânz, au ajutat la curățenia finală”, a declarat Maria Feer, Marketing Specialist Starbucks România.
În ultimii ani, Starbucks România s-a implicat în numeroase proiecte sociale, promovând ideea de solidaritatea în comunitate și încurajând voluntariatul, mai ales în rândul tinerilor.
“Iubitorii de cafea bună, clienții noștri, sunt oameni care cred în aceleași valori pe care le promovăm noi. Starbucks este despre o cultură a empatiei și solidarității, despre incluziune și curaj, despre transparență, respect și demnitate. Toate proiectele în care ne implicăm sunt subsecvente acestor valori și credințe”, a mai spus Maria.
“În numele copiilor din Maia, le mulțumim prietenilor de la Starbucks pentru că au ales să sprijine această comunitate. Noi, ca organizație neguvernamentală, nu putem obține rezultatele pe care ni le dorim fără partenerii noștri corporate. Atunci când ne unim forțele, reușim să facem lucruri minunate pentru copiii care au atât de mare nevoie de noi. Ne bucurăm așadar, că există branduri precum Starbucks, branduri responsabile, alături de care putem ajuta cât mai mulți copii să aibă acces la o educație de calitate și o șansă în plus la un viitor, așa cum și-l doresc.”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.