Parteneriatul reprezintă un pas înainte în angajamentul Starbucks™ Shared Planet™ faţă de oamenii şi comunităţile unde se cultivă cafeaua sa
Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) şi (RED)™ au anunţat lansarea unui parteneriat pe mai mulţi ani, care va oferi iubitorilor de cafea şansa de a face fapte bune în fiecare zi. Prin acest parteneriat, lansat în cadrul angajamentului Starbucks™ Shared Planet™ faţă de comunităţi, o parte din beneficiile obţinute din produsele speciale STARBUCKS (PRODUCT)RED va ajunge la Global Fund, pentru a ajuta la salvarea de vieţi omeneşti în Africa, o regiune cultivatoare de cafea foarte importantă pentru Starbucks.
Începând din 27 noiembrie 2008 şi continuând până în 2 ianuarie 2009, din vânzarea oricărei băuturi (STARBUCKS)RED EXCLUSIVE*, în toate cafenelele deţinute de companie sau deschise sub licenţa companiei în Statele Unite şi Canada, Starbucks va trimite o contribuţie de cinci cenţi la Global Fund, ca investiţie în programele anti-SIDA din Africa.
La vânzarea fiecărei băuturi (STARBUCKS)RED EXCLUSIVE Holiday compania va oferi clienţilor săi ocazia de a alege produse (RED) pe care să le cumpere, zi de zi.
“(RED) face progrese remarcabile în cadrul efortului mondial de a lupta împotriva SIDA, în Africa,” a declarat Howard Schultz, Chairman, President & CEO al Starbucks. “Avem un parteneriat temeinic cu regiunile cultivatoare de cafea din Africa. Suntem mândri să intrăm în parteneriat şi cu clienţii noştri, contribuind prin eforturile noastre la clădirea unui continent african eliberat de SIDA.”
Schultz s-a alăturat lui Bono, co-fondator al (RED) pentru anunţul făcut săptămâna trecută în faţa a 10.000 parteneri (angajaţi) Starbucks, în cadrul Leadership Conference 2008, organizată la New Orleans.
“(RED) ajunge pe strada dumneavoastră, datorită Starbucks. Sunt foarte încântat că pot spune acest lucru,” a declarat Bono, co-fondator al (RED). “Afacerea Starbucks, cu rădăcini în Africa şi ramuri întinse în toată lumea este partenerul ideal pentru (RED). E absolut uluitor să te gândeşti că milioane de oameni pot să cumpere (RED) şi să îşi vadă mai departe de viaţa lor de zi cu zi, dar făcând acest lucru să contribuie la colectarea a milioane de dolari, investiţi în lupta contra SIDA din Africa. Asta da energie insuflată de cafeaua ta !”
Parteneriatul Starbucks cu (PRODUCT)RED reafirmă angajamentul companiei faţă de oamenii şi comunităţile care cultivă cafea. Acesta reprezintă un element esenţial al Starbucks™ Shared Planet™, modul în care compania alege să facă afaceri în mod responsabil. În prezent, Starbucks cumpără cafea din zece ţări africane, între care Burundi, Camerun, Congo, Etiopia, Kenya, Malawi, Rwanda, Tanzania, Uganda şi Zambia. În 2009, Starbucks intenţionează să deschidă Centre Starbucks pentru Susţinerea Fermierilor în Etiopia şi Rwanda.
{mosloadposition user10}