Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis a treia cafenea din zona Pipera, București. Cu această lansare, numărul cafenelelor deţinute de celebrul brand în România a ajuns la 42.
Noua unitate, Pipera Metro, se află într-o clădire de birouri din zonă, şi se întinde pe 186,42 mp, oferind un spaţiu foarte generos pentru muncă, relaxare şi socializare.
Cu un design unic, conceput special pentru mediul corporate, cu mai multe mese încăpătoare la care angajaţii din zonă pot savura o cafea, dar şi lucra, Pipera Metro dispune şi de două terase foarte mari.
Noua cafenea este cu atât mai specială cu cât design-ul include şi un perete pictat, creat special pentru a-i destinde pe clienţi şi pentru a-i ajuta să se deconecteze cu adevărat.
Pipera Metro oferă aceeaşi experienţă autentică marca Starbucks, care include popularele băuturi pe bază de espresso, ceaiuri, băuturi de sezon, gustări şi deserturi savuroase, toate împachetate într-o ofertă personalizată, pe gustul fiecărui client.
„Cei care muncesc și sunt activi au mereu nevoie de o cafea de bună calitate şi acesta e motivul pentru care am decis să deschidem o nouă cafenea în zona Pipera, poate cel mai aglomerat hub corporate din Bucureşti.
Noua lansare e dovada cererii crescute de spaţii de lucru şi de relaxare, ceea ce am şi urmărit să oferim la Pipera Metro. Iubitorii de cafea vor avea parte aici de o experienţă completă de relaxare şi socializare, dar şi de posibilitatea de a lucra remote”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România, Bulgaria și Serbia.
În plus, ca parte din demersul de reponsabilizare pe care îl derulează Starbucks, cei care nu au timp să se bucure de experiența din cafenea, își pot savura cafeaua preferată la pachet, într-un concept eco friendly.
Campania „Adu-ți propriul termos” presupune ca orice client Starbucks să vină oricând cu tumblerul preferat în cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achiziționată. Astfel clienții contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hârtie și consumă cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.