Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Starbucks deschide a 26-a cafenea din București

Deschidere Starbucks The Mark

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis a patra cafenea din zona Piața Victoriei, București, situată la parterul noii clădiri de birouri, The Mark, pe Calea Griviței 84-98. Cu această nouă locație, numărul total al cafenelelor Starbucks în România ajunge la 47.

Noua cafenea care se întinde pe o suprafață de peste 200m2 oferă aceeași experiență autentică cunoscută iubitorilor de cafea bună: un design modern, un decor care inspiră, cafele premium personalizate, fiind locul ideal atât pentru întâlniri de afaceri, cât și pentru momente de relaxare alături de prieteni sau de colegii de muncă.

Aceștia se vor bucura de băuturile Starbucks pe bază de espresso într-un cadru creativ, vor petrece o dimineață revigorantă sau o după-amiază relaxantă într-un loc confortabil și prietenos.

Deschidere Starbucks The Mark

„Zona Piața Victoriei – Buzești este un pol important de business, de aceea suntem încântați să aducem expertiza cafelei Starbucks și într-o clădire de birouri inovatoare și elegantă precum The Mark. Cafeaua de calitate și barista Starbucks sunt pregătiți să energizeze fiecare zi a celor care lucrează în clădire și nu numai”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România, Bulgaria și Serbia.

Mai mult decât atât, cei care nu au timp să se bucure de experiența din cafenelele Starbucks, își pot savura cafeaua preferată „take away”. Conceptul „Adu-ți propriul termos” presupune ca orice client Starbucks să vină oricând cu tumblerul preferat în cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achiziționată. Astfel clienții contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hârtie și consumă cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.