Cel de-al doilea stagiu de practică organizat în cadrul programului AdStarter va începe joi, 5 noiembrie 2014.
Programul AdStarter continuă cu cea de-a doua serie de studenți care vor face practică în agenția Mercury360 Communications pentru o perioadă de o lună.
Noua serie este formată din 20 de studenții ai Facultății de Comunicare din cadrul Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative (SNSPA). Aceștia vor avea șansa să învețe de la oameni cu experiență în comunicare, lucrând împreună, în cele mai importante departamente ale agenției: Client service, Consultanță, Consumer Activation, Creație și Digital.
Stagiarii vor parcurge în această perioadă 3 module:
Modulul 1 : prezentarea și înțelegerea specificului celor cinci depratamente Mercury360 Communications;
Modulul 2: Implicare în activitatea curentă a fiecărui departament pentru înțelegerea flow-ului de lucru în agenție;
Modulul 3: Testare – rezolvarea de brief-uri în termene limită.
Toți studenții vor primi o bursă pe perioada stagiului, iar la finalul programului, 8 dintre cei care au obținut cele mai bune rezultate vor primi oportunități de angajare.
Mai multe detalii despre proiect, precum și pașii ce trebuie urmați pentru înscrierea în program se regăsesc pe www.adstarter.ro, www.advocation.ro și pe pagina de Facebook a proiectului.
Proiectul reprezintă inițiativa Mercury360 Communications în parteneriat cu Școala Națională de Științe Politice și Administrative (SNSPA) și Dynamic HR.
Grupul țintă al proiectului este format din 500 studenţi la comunicare din SNSPA pentru activitățile de consiliere și orientare în carieră dintre care 160 de studenți implicați în stagii de practică în agenţie. Proiectul este co-finanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeşte în oameni!, Axa prioritară nr. 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă”.