Ajunsa la cea de-a treia editie in formula Brands&Bears si Unilever, campania “Cif si Domestos. Si harnici si darnici” da tonul improspatarii de primavara cu o promotie vesela, dezvoltata la nivel regional.
Avand drept personaj central “buburuza”, un simbolul clar al anotimpului in care toate se trezesc la viata, promotia prinde aripi mai ales pe TV, printr-un musical catchy, in care absolut toata lumea canta si danseaza de mama focului.
Cu cinci buburuze starlete in prim-plan, care mai de care mai prinse de melodia celor de la Mondial, “Primavara”, spotul prezinta intr-un ritm antrenant trecerea de la iarna la vremurile bune de primavara.
“Noua campanie “Cif si Domestos – Si harnici, si darnici” este un Musical de la un capat la altul, si pe tv, si la raft. Cu muzica si dans, vestim primavara si primim inapoi zambete si vanzari care infloresc. Cum sa nu iubesti buburuzele?! “ – ne spune Cristina Lambru, Director de Creatie la Brands&Bears.
Mai mult decat atat, vioiciunea de care dau dovada personajele, precum si finalul spotului au drept mesaj binecunoscuta curatenie de primavara.
Mai departe de un simbol ghidus, incarcat de vioiciune, gargarita este un mood – cel al dezmortirii si al norocolui.
Si cum un mood pozitiv trebuie sa se regaseasca la scara larga, campania de promotie se bucura de vizibilitate printr-o activare instore (costume, premii, stand), machete presa trade, pachet POS in Romania, Bulgaria,Serbia si Muntenegru, Macedonia si Moldova.
Creatorii promotiei de primavara sunt din partea Brands&Bears, Claudia Mihai – Account Director, Codruta Pirvuletu – Senior Account Executive, Cristina Lambru – Creative Director, Toni Bunaiasu – Copywriter,Andrei Galeata – Art Director, Razvan Vrabie – Art Director si din partea Unilever SCE: Tanya Koleva – HHC Brand Development Executive, Lucia Matei – HHC Brand Development Manager şi Rareş Ciovică – HHC Category Manager.
Casa de productie – Rollin Studio; Regizor: Alex Maftei; Director de Imagine; Radu Aldea; Producator: Tudor Reu
{mosloadposition user10}