Spotlight a castigat la sfarsitul lunii martie pitch’ul organizat de FONOMAT, cel mai mare dealer Orange.
Campania de comunicare inceputa pe 8 aprilie consta in spoturi tv si radio care au ca mesaj principal pozitionarea brandului in piata pornind de la slogan: La Fonomat vii cumparator si pleci fan. “Pe o piata in care de abia acum incepe lupta intre dealerii operatorilor de telefonie mobile, brandul Fonomat avea nevoie de o strategie de comunicare coerenta prin care sa se imprieteneasca, sa relationeze si sa puna bazele primei comunitati a fanilor tehnologiei GSM.” afirma Victor Savu, Client Service Director.
Ion Barbu – Creative Director: “Cum sa devii fan in 30 de secunde, aceasta a fost intrebarea. Si s-a rezolvat simplu, la telefon, cu un apel dat de la casa, cumparatorului curios din magazinul Fonomat. Lui Ninel, ca sa fim precisi, un personaj mai sui, cu joc simpatic de spranceana, perfect pentru un brand in al carui manual se interzice pozitia dreapta, regulamentara.”
Spoturile video au fost realizate impreuna cu casa de productie Rollin, regizor Sega , DOP Radu Aldea.
Campania a fost realizata de echipa Spotlight formata din Ion Barbu – Creative Director, Alex Bricov – Art Director, Victor Savu – Client Service Director, Adi Lupchian – Account Executive. Din partea Fonomat, am contat pe sprijinul echipei de marketing.
Fonomat s-a format prin achiziţionarea de către fondul de investiţii spaniol GED Private Equity a patru companii de retail GSM: Dasimpex, Puls GSM, GSM Land si Plus GSM. Reteaua numara in prezent 170 de magazine cu acoperire naţionala.
Spotlight este o agentie de publicitate full-service, infiintata in 1999. Printre clientii agentiei se numara: Jidvei, Elmiplant, Fares, IFB Finwest, JW Marriott, Mondial / Villeroy & Boch, UPC, Zentiva, Bermo Grup, Richter Gedeon.
Spotlight este membra UAPR, IAA si a retelei globale ICOM.
{mosloadposition user10}