Castigatoare a pitch-ului organizat de Gedeon Richter in luna februarie, Spotlight este mandra sa va prezinte noul brand “Farmacia Richter”, al 3-lea lant de farmacii din piata. Dupa aproape 7 luni de munca la constructia marcii si a identitatii de retail, farmacistii Richter sunt pregatiti sa-si primeasca clientii.
“Ne-am uitat in jur si am vazut ca in farmacii ne plimbam cu cosul de cumparaturi ca intr-un supermarket, ca recomandarile farmacistilor se reduc deseori la a ne intreba daca avem sau nu card de la ei sau ca sectorul beauty ocupa mai mult de jumatate din spatiul de expunere. Si totusi, ce este un farmacist? Oare s-a transformat intr-un simplu vanzator de produse cosmetice, cu targeturi si bonificatii in functie de vanzari? Deschiderea pe care am avut-o din partea clientului si faptul ca am fost sustinuti in a ne face treaba “ca la carte” au avut ca rezultat un proces amplu de branding: audit intern si strategie de comunicare interna, strategie de pozitionare si identitate de retail” declara Daniela Tulpan – Account Manager, Spotlight.
Pozitionarea noului brand are ca punct central famacistul, restabilindu-i importanta si puterea profesiei. Spatiul in care profeseaza este unul primitor, in care expertiza si empatia sunt valorile care transpar.
“Alegerea unei imagini si a unei identitatii de retail pentru “Farmacia Richter” a fost un proces dificil, dar fiecare realizare din ultimele 7 luni, ne-a convins ca am făcut alegerea potrivita”, a afirmat Borka-Balás Attila, Director General – Gedeon Richter Farmacia.
Echipa Spotlight care a lucrat la dezvoltarea si implementarea acestui proiect este: Sandra Bardan – Art Director, Ion Barbu – Creative Director, Daniela Tulpan – Account Manager si Andreea Lupu – Brand Consultant.
Din partea clientului am avut placerea de a lucra cu Gabriela Brezoi – Marketing Manager si Borka-Balás Attila – Director General.
Gedeon Richter Farmacia SA vine sa completeze activitatea grupului Gedeon Richter cu un segment important pe piata farmaceutica, cel de retail. Grupul Gedeon Richter reuseste astfel sa desfasoare o activitate completa: dezvoltare si productie de medicamente, retail si distributie. Compania a avut un ritm de crestere extrem de rapid, intr-un interval de 2 ani ajungand la 160 de farmacii si 520 de angajati.
Spotlight este o agentie de publicitate full-service, infiintata in 1999. Printre clientii agentiei se numara: Jidvei, Elmiplant, Fares, IFB Finwest, JW Marriott, Kolo, UPC, Fonomat, Administratia Nationala Apele Romane. Spotlight este membra UAPR, IAA si a retelei globale ICOM.
{mosloadposition user10}