● Brand-uri de top precum BCR, Coca-Cola, Ford România, Heineken & Desperados, Lidl România, McDonald’s, Unilever şi Vodafone România sunt parteneri ai versiunii susţinute prin conţinut publicitar pentru lansarea Spotify pe piaţa locală
● Platforma de streaming pune în legătură brand-urile cu o comunitate de utilizatori activi, implicaţi şi pasionaţi
Aşteptarea a luat sfârşit. Spotify, cel mai mare serviciu de streaming muzical din lume, s-a lansat oficial în România oferind brandurilor o nouă platformă prin care să se conecteze cu consumatorii locali într-un mod plăcut, targetat și de impact. Bun venit, Spotify!
Muzica accesibilă oricui, oriunde şi oricând – aceasta este misiunea Spotify, compania făcând încă un pas în această direcţie prin lansarea pe piaţa locală.
Începând de astăzi, utilizatorii din România pot descărca gratuit aplicaţia, pentru o experienţă muzicală complexă ce include accesul la o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, sau pot trece la nivelul următor cu Spotify Premium, ce permite ascultarea în modul offline, descărcarea melodiilor preferate şi audiţia fără reclame, la o calitate impresionantă a conţinutului audio. Costul abonamentului lunar pentru Spotify Premium este de 4,99 EUR.
Lansarea este un moment important atât pentru utilizatori, cât şi pentru brand-uri. Când aleg o melodie, într-un anumit context, oamenii arată cine sunt cu adevărat, ce fac şi care este starea lor de spirit. Pentru brand-uri şi marketeri este o ocazie unică de a înţelege şi a ajunge la audienţa cea mai potrivită, la momentul oportun, iar accesul direct la publicul ţintă transformă Spotify într-o componentă extrem de importantă în cadrul unei campanii.
În faza lansării, BCR, Coca-Cola, Ford România, Heineken & Desperados, Lidl România, McDonald’s, Unilever South Central Europe şi Vodafone România sunt primele brand-uri care vor comunica prin intermediul Spotify cu o audienţă pentru care muzica este cu adevărat o pasiune. Spotify lucrează cu httpool ca partener de vânzări în domeniul publicităţii, în România.
Beneficiile brand-urilor:
● Un mediu Premium pentru afişarea conţinutului: Spotify se mândreşte cu statutul său de spaţiu premium, care susţine cultura şi creativitatea, aducând împreună artişti, fani şi brand-uri. Conţinutul serviciului Spotify este preluat sub licenţă de la parteneri sau realizat de către echipa noastră internă.
● Experienţe multimedia: având de ales între reclame sub formă audio, video sau simpla afişare, brand-urile îşi pot spune povestea audienţelor potrivite, în contextul potrivit.
“Spotify este locul unde cultura este creată. Acest lucru, alături de experiența de calitate pe care o oferim utilizatorilor, ne ajută să câştigăm încrederea unei audienţe extrem de interesate şi să dezvoltăm o legătură specială, personalizată cu fanii noştri,” a spus Brian Benedik, VP, Global Head of Advertising Sales în cadrul Spotify. “Ne bucurăm să putem invita și mai multe brand-uri – din România şi din întreaga lume – să valorifice informațiile de prima mana pe care le putem pune la dispoziție și care oferă acele atuuri pe care brandurile le caută pentru a întreține relația cu consumatorii”
Timotej Gala, Managing Director Httpool CEE a adăugat: “Grupul Httpool este încântat să extindă în România parteneriatul pe care îl are cu Spotify şi să consolideze astfel portofoliul local al companiei. Ne bucurăm să oferim agenţiilor şi brandurilor oportunităţi unice de publicitate prin intermediul acestei platforme inovatoare, la a cărei dezvoltare suntem onoraţi să contribuim în viitor.”
Pentru mai multe informații vă rugăm vizitați: spotifyforbrands.com
Despre Spotify
Spotify a transformat pentru totdeauna lumea muzicii odată cu lansarea platformei în anul 2008.
Misiunea noastră este să dăm frâu liber potenţialului creativităţii umane, oferind unui milion de artişti creativi ocazia de a îşi trăi pe deplin arta, iar miliardelor de fani posibilitatea de a se bucura şi a se lăsa inspiraţi de către aceşti creatori. Tot ceea ce facem are la bază pasiunea noastră pentru muzică.
Descoperă, gestionează şi împărtăşeşte peste 35 de milioane de titluri în mod gratuit, sau treci la nivelul următor cu Spotify Premium pentru a utiliza în exclusivitate opţiuni precum modul offline, o mai bună calitate a sunetului, Spotify Connect, sau audiţia fără reclame.
La ora actuală suntem cel mai mare serviciu global de streaming pe bază de abonament, cu o comunitate ce numără peste 159 de milioane de utilizatori, incluzând peste 71 de millioane de abonaţi Spotify Premium din 61 de ţări.