- Marca Audi revine la cel mai important eveniment sportiv din SUA și încurajează audiența să lase trecutul în urmă și să accelereze spre o eră a reinventării totale
- Filmul Audi conține cadre cu noul e-tron Sportback și prezintă într-o manieră cinematografică traseul mărcii spre o mobilitate sustenabilă premium
- Clipul este un prim pas dintr-o campanie globală amplă lansată de marca Audi
- Reclama va fi difuzată și în România, în mediul online
INGOLSTADT – Audi participă iar la cea mai importantă seară din fotbalul american, de data aceasta cu o reclamă de 60 de secunde numită „Let it go”, în care actrița Maisie Williams joacă rolul principal. Williams apare în film la volanul noului Audi e-tron Sportback dând startul unei campanii globale care subliniază angajamentul mărcii pe termen lung pentru definirea noii ere a mobilității sustenabile.
Filmul a fost creat de 72andSunny din Amsterdam, partener global al mărcii, și regizat de François Rousselet. Aceasta este al 11-lea an în care Audi este prezentă la acest eveniment sportiv.
Lansată în timpul celui mai amplu moment cultural din întreaga lume, reclama o prezintă pe Williams, o voce puternică în lupta pentru combaterea efectelor schimbărilor climatice, interpretând melodia „Let it go” din celebra producție Disney, „Frozen” (Premiul Oscar® pentru cel mai bun film animat).
Compozitorii Kristen Anderson-Lopez și Robert Lopez au câștigat deja cu această melodie un premiu Oscar® (Cel mai bun cântec original) și un premiu Grammy® (Cel mai bun cântec scris pentru un film, televiziune sau alte medii vizuale).
În noua reclamă, Williams, aflată la volanul unui Audi e-tron Sportback, ajunge într-o intersecție, ce reprezintă suprapunerea de prejudecăți și noțiuni învechite în definirea consumului, succesului sau statutului social. Williams alege să schimbe direcția și să lase totul în urmă în timp ce cântă versurile „Let it go” și demarează spre un viitor mai sustenabil.
Pe drum i se alătură și alți șoferi și pietoni, scenele reprezentând eforturile mărcii pentru susținerea mobilității sustenabile. Întreaga călătorie este o metaforă despre faptul că alegerile sustenabile necesită un efort din partea fiecăruia dintre noi.
Williams a înregistrat versiunea proprie a melodiei din „Frozen” la cunoscutul Abbey Road Studios din Londra. Această reinterpretare este un element central în linia narativă a reclamei, fiind o abordare nouă, îndrăzneață a unei piese care a dat fiori spectatorilor din întreaga lume. Melodia arată că transformarea implică mereu idea de a renunța la ceva vechi pentru a oferi spațiul necesar noului, in cazul de față, fiind vorba despre pașii necesari pentru crearea unui viitor durabil.
„Cea mai importantă seară pentru fotbalul american și unul dintre principalele evenimente TV transmise live în întreaga lume, a reprezentat pentru noi momentul perfect pentru a prezenta către o audiență globală traseul și strategia mărcii pentru o mobilitate premium sustenabilă”, a declarat Sven Schuwirth, Director Marcă Audi, Digital Business și Customer Experience.
„Maisie Williams transmite perfect tendința din ce în ce mai accentuată a clienților de a alege și de a milita pentru opțiuni sustenabile de transport. Fiind o persoană creativă și inovatoare, ea este un reprezentant al dorinței venite din partea a milioane de persoane de a face trecerea către un viitor electric”.
„Cred că cea mai importantă sarcină pe care o avem fiecare dintre noi este aceea de a crea un viitor durabil și un mediu de viață plăcut pentru generațiile viitoare. Mă bucur să pot transmite viziunea Audi pentru o mobilitate sustenabilă din această campanie globală a mărcii”, a declarat Williams.
Sloganul Vorsprung durch Technik reîncărcat
Reclama este o primă etapă dintr-o campanie globală a mărcii Audi care-și propune să adauge noi sensuri sloganului „Vorsprung durch Technik” (Avansăm cu ajutorul tehnologiei). Pentru a sublinia și transmite într-un mod unitar acest mesaj către o audiență globală, reclama va fi difuzată în premieră pe TV și rețele sociale în țări precum Germania, Italia, Franța, Marea Britanie, Spania sau China. În România reclama va fi difuzată doar în mediul online.
Reclama își propune să împământenească ambiția mărcii de a promova frumusețea mobilității durabile. Audi plănuiește să lanseze în întreaga lume circa 30 de modele electrice până în anul 2025. În România marca va lansa anul acesta șase modele hibride plug-in și un nou SUV 100% electric. Acesta este punctul de plecare într-un proces de reinventare care va atinge multe subiecte relevante pentru marcă, unele dintre ele depășind domeniul auto.
Audi și-a propus să devină o companie neutră din punct de vedere a emisiilor de carbon până în 2050. Mai multe detalii despre proiectele derulate de marcă pentru atingerea acestor obiective, cum ar fi certificarea fabricii Audi din Bruxelles în care este produs modelul e-tron drept unitate de producție neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, puteți găsi accesând audi.com/sustainability.
Pe parcursul acestui an marca va derula în cadrul acestei campanii acțiuni care vor atinge subiecte precum electrificarea flotei, conectivitatea, experiența consumatorilor și designul. Intenția este aceea de a reîntineri marca, pentru a deveni mai vizibilă și a atrage audiențe noi arătând cum teme precum mobilitatea durabilă devin noile forme ale luxului.
Acest proiect este derulat în întreaga rețea Audi implicând colegi din întreaga lume. Agenția 72andSunny din Amsterdam va fi partenerul global de creație în această campanie, extinsă pe parcursul întregului an 2020.
Citat din partea 72andSunny Amsterdam:
„Faptul că suntem alături de Audi într-un moment atât de important pentru marcă și pentru acest segment este exact genul de provocare pe care o căutăm”, a declarat Rey Andrade, Director Executiv de Creație 72andSunny Amsterdam. „Prin această campanie, dăm formă unei ambiții. Practic luăm tot ce a făcut deosebit Audi de-a lungul timpului în materie de design sau de idei îndrăznețe și punem într-un context amuzant și progresiv. Într-o perioadă în care oamenii caută să scape de convenții și idei învechite, noi aducem un strop de modernitate și, să fim sinceri, de amuzament. Prin urmare, este clar că a trebuit să ne întoarcem la lumea din „Frozen” și la prințesele de gheață. Cu „Let it go” avem un imn emblematic pentru acest proces curajos de reinventare, iar cu ajutorul lui Maisie avem parte de o interpretare curajoasă și fermecătoare. Ne bucurăm să stabilim un standard în materie de creație ambițioasă, progresivă alături de noii noștri prieteni. Să vină furtuna!”.
Credite:
Agenție de creație: 72andSunny Amsterdam
Producție: ANORAK
Regizor: François Rousselet
Editor: Paul Hardcastle (Trim)
Post Producție: MPC
Audio: 750mph
Supraveghere muzică, direcții și aprobare finală: Amp.Amsterdam
Aranjament muzical și producție pentru re-înregistrare: The Elements Music.