Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SPOR, primul brand de vopsea lavabilă românească, devine partener de calitate pe VIA TRANSILVANICA

Borne Via Transilvanica in miniatura
  • SPOR susține comunitățile de pe Via Transilvanica
  • Via Transilvanica inaugurează un nou tronson, Hunedoara
  • Borna dedicată SPOR & Policolor marchează Portocaliul de Via Transilvanica
  • Portocaliul de Via Transilvanica devine culoarea oficială SPOR a drumului care unește România

SPOR devine partener de calitate și susține comunitățile de pe Via Transilvanica

În cadrul evenimentului de inaugurare a celui mai recent tronson, SPOR, brand de calitate din familia Policolor, anunță parteneriatul cu Asociația Tășuleasa Social, în cadrul proiectului Via Transilvanica, drumul-manifest care propune descoperirea la pas a României.

Așa cum, din punct de vedere istoric, Policolor și SPOR au fost întotdeauna legate de elementul social și de comunitate, deloc întâmplător, se asociază acum cu proiectul care aduce împreună Romania Autentică. Peste 60 de comunități, fiecare unică în felul ei, sate uitate, comune înstărite, orașe mici, urbe celebre, toate contribuie la formarea și promovarea identității de țară, dar și la dezvoltarea zonelor străbătute de Via Transilvanica.

SPOR dă culoarea-simbol de Via Transilvanica

 

Borne Via Transilvanica in miniaturaSPOR încurajează fiecare proiect, mic sau mare, personal sau care vizează binele social, iar parteneriatul cu Via Transilvanica este ocazia ideală pentru a luat parte la inițiativa care crește frumos tot ce e valoros în România: patrimoniu arhitectural, peisaje unice, tradiții și meșteșuguri și oameni care duc mai departe povestea locurilor.

Începând din acest an, marcajele folosite se vopsesc ușor cu SPOR, mai exact cu vopseaua dedicată drumului care uneste o țară – portocaliul de Via Transilvanica. Nuanța specială va fi folosită atât pentru marcarea traseului, cât și pentru lucrările de mentenanță pe care echipa Tășuleasa le desfășoară constant. Cunoscutele borne de andezit nu lasă călătorii să se piardă și permit tuturor să urmărească povestea frumoasă a locurilor care creează o legătură unică în România, de la Nord la Sud. Odată cu portocaliul de Via Transilvanica, drumeții pot întâlni și borna SPOR, în județul Alba. Executată într-un bloc masiv de andezit, sculptura arată o pensulă care urmărește conturul țării, oferind protecție spațiului cultural românesc, așa cum vopseaua SPOR oferă protecție spațiilor în care este folosită.

Tronsonul Hunedoara, inaugurat cu SPOR

Borna Policolor

În weekend, la Cetatea Mălăiești, au fost sărbătoriți 141 km noi pe tronsonul din județul Hunedoara, care vin în completarea celor existenți de pe Via Transilvanica. Acest traseu oferă o incursiune în trecutul istoric al românilor și al țării noastre. Astfel, drumeții ce parcurg Via Transilvanica din direcția Putna către Drobeta Turnu-Severin, vor putea afla mai multe, vor descoperi și degusta din frumusețile județului Hunedoara, lasându-se ghidați de bornele marcate cu SPOR în Portocaliul de Via Transilvanica.

Din partea SPOR, brand de tradiție al Policolor, la inaugurare a participat Elena Curelaru, Group Marketing Director Policolor Orgachim.

„Drumurile care ne unesc sunt și cele pe care se construiesc cele mai frumoase și trainice povești. Așa cum SPOR, brand al Policolor, ajută românii să-și amenajeze căminele la care visează, așa contribuie acum la susținerea unui vis care ne unește pe toți într-un proiect, pe multe generații de acum încolo.”, a declarat Elena Curelaru, Group Marketing Director Policolor Orgachim.

Alin Uşeriu şi Elena Curelaru - Grup Marketing Director Policolor Orgachim
Alin Uşeriu şi Elena Curelaru – Grup Marketing Director Policolor Orgachim

La festivitatea de inaugurare de la Cetatea Mălăiești au mai participat ambasadorii proiectului Mihaela Miroiu, Toma Coconea, Tibi Ușeriu, Ion Barbu și invitatul surpriză, Andi Moisescu, împreună cu partenerii proiectului: Consiliul Județean Hunedoara, Destinația de Ecoturism Țara Hațegului – Retezat și Serviciul Public Județean. La evenimentul în care a fost introdus cel mai nou segment Via Transilvanica au mai luat parte specialiștii Salvamont Hunedoara, împreună cu reprezentanți ai instituțiilor locale și ai primăriilor, reprezentanți și sponsori ai proiectului, organizații locale, voluntari, locuitori din zonă și jurnaliști.

Via Transilvanica traversează zece județe, 60 de comunități și promovează valorile culturale, etnice, istorice și naturale și diversitatea României în spiritul „turismului lent”. Drumul este un adevărat catalizator pentru culturile care coexistă de secole în țara noastră, fiind unul dintre proiectele simbol pentru România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.