Se estimeaza un trafic de 55.000 de vizitatori pentru Digital Frame-urile montate in Unirea Shopping Center Bucuresti, Unirea Shopping Center Brasov si Vitantis Shopping Center.
SPM Indoor Division continua sa-si largeasca portofoliul de clienti, remarcandu-se pe piata de indoor romaneasca prin solutiile inovative pe care le propune clientilor. Noile centre comerciale in care au fost postate suporturile SPM Indoor Division reprezinta puncte de atractie importante pentru locuitorii Bucurestiului si ai orasului Brasov.
Reteta succesului compexului Unirea Shopping Center Bucuresti consta in locatia ultracentrala si traficul ridicat, de aproximativ 25.000 de vizitatori pe zi. Datorita acestor caracteristici, suporturile Digital Frame instalate aici se vor bucura de atentia unui public foarte larg.
Unirea Shopping Center Brasov este cel mai mare centru comercial din oras. Inaugurat in acest an, acesta beneficiaza de un trafic semnificativ de vizitatori – 20.000 de persoane pe zi – care gasesc aici relaxare, distractie si cumparaturi. SPM Indoor Division aduce si aici Digital Frame-urile, impreuna cu sistemul ce permite masurarea audientei.
Cel mai mare retail park din zona de sud a Bucurestiului, Vitantis Shopping Center functioneaza din luna septembrie a acestui an. Numarul de vizitatori estimat de dezvoltatori este de 10.000 persoane pe zi. Posibilitatile de promovare marca SPM sunt pe suporturi de tipul: usi de intrare, people stoppere, light frame, hanging signs, steaguri si balustrade.
„Suntem multumiti de ceea ce am realizat pana acum. Ne-am atins obiectivele propuse la inceputul anului, ajungand acum sa detinem o cota de piata de 20% din indoor-ul romanesc. Privim cu optimism spre anul viitor, stabilindu-ne deja obiectivul principal, acela de a deveni lideri de piata. Cat despre noii clienti, ne bucuram ca acestia au ales sa colaboreze cu noi si cu siguranta vom face treaba buna impreuna.” a declarat Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.
Digital Frame-ul inglobeaza tehnologia LCD, avand multiple avantaje comparativ cu suporturile clasice existente pana in acest moment: rezolutie adaptata mediului indoor, amplasarea in zonele cu trafic intens – intrari, vecinatatea scarilor rulante, food-court – costuri de productie si decorare inexistente. Caracteristicile sale sunt: rezolutie de 1080 x 1920 pixeli, display de 40” TFT-LCD; dimensiuni: 0.60 x 1.00 metri, cu o suprafata de vizualizare de 0.50 x 0.85 metri si format widescreen de 9:16. In plus, Digital frame-urile sunt suporturi special concepute pentru publicitatea indoor, ce folosesc layouturi in format JPG, redate in forma unui slide show. Maximul de layouturi care poate fi afisat pe un suport este de 12, fiecare layout avand timp de expunere de 10 secunde, loop time-ul de 2 minute, iar minimul de aparitii al unui mesaj publicitar este de 360 ori/zi.
{mosloadposition user10}