alaturi de Spin Communications
Agentia de indoor advertising SPM Indoor Division a ales Spin Communications pentru a transmite publicului cele mai noi tendinte din industria publicitatii indoor.
Luna iunie aduce pentru Spin Communications un client nou si ofertant dintr-o bransa prietena, publicitatea indoor. SPM Indoor Division, agentie de publicitate indoor, a lansat in luna aprilie a acestui an cel mai modern produs de publicitate indoor – Digital Frame – setand astfel tendintele pe piata de indoor advertising. Clientii sai se bucura de solutii inovative si creative si de o serie de avantaje pre si post vanzare: rapiditate in montaj, decorare si intretinere, monitorizare in timp real.
“Asul din maneca noastra este creativitatea. Avem imaginatie si informatie si astfel reusim sa fim acel partener ce ofera solutii personalizate pentru fiecare client in parte. Ideile noastre ies in evidenta pe o piata in care comunicarea neconventionala castiga tot mai mult teren. Digital Frame-ul este produsul ce ne reprezinta si ne ajuta sa fim trend setteri in industria de publicitate indoor. Am reusit sa impunem standarde noi pe piata publicitatii si sa ne transformam clientii in prieteni pentru ca munca noastra, a echipei SMP Indoor Division, este 100% implicare si profesionalism”, a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.
„Suntem nerabdatori sa demaram actiuni menite sa creasca si sa mentina vizibilitatea agentiei SMP Indoor Division, pe baza unei strategii pe care am agreat-o in prealabil. Am pus suflet si am gandit un plan de comunicare pentru acest client pe care l-am simtit aproape gratie unicitatii sale. SPM Indoor Division este diferit de ceilalti competitori aflati pe piata, iar noi ii vom ajuta sa scota in evidenta acest lucru” a spus Ruxandra Florea, Country Manager Spin Communications.
{mosloadposition user10}