Bucureşti Mall si Plaza România, mall-urile cu cel mai mare trafic de clienţi din capitală, sunt noile locaţii de retail în care SPM Indoor operează în regim de exclusivitate pe suporturi.
SPM Indoor, una dintre cele mai importante companii româneşti de indoor advertising, continuă strategia de extindere a portofoliului în mall-urile cu cel mai mare trafic din capitală. Pentru SPM Indoor aceste două mall-uri reprezintă un avantaj strategic în portofoliul său de locaţii. Noile suporturi contractate în regim de exclusivitate – scări rulante şi balustrade – vin în completarea exclusivităţilor din alte şase mall-uri din Bucureşti şi din ţară.
Este primul contract de exclusivitate semnat de Anchor Grup, dezvoltatorul Bucureşti Mall şi Plaza România, cu un operator din indoor, contractul reprezentând un parteneriat profitabil pentru ambele parţi. „Am încheiat un contract de exclusivitate cu SPM Indoor Division pentru perioada februarie-mai 2009 pe suporturile scări rulante si balustrade. În funcţie de rezultatele din această perioadă vom putea discuta prelungirea contractului.” (Anda Marinescu, Advertising Manager Anchor Grup)
Suporturile contractate atrag cele mai mari bugete din indoor advertising datorită expunerii vizuale mari si impactului garantat. „Aproximativ 30% din veniturile de advertising indoor în centrele de retail provin din campaniile derulate pe aceste suporturi” apreciază Răzvan Constantinescu, General Manager SPM Indoor Division. „Perioada pentru care am încheiat contractul de exclusivitate este una cu o rată importantă de răspuns pentru campanii. Primele campanii derulate au fost pentru doua branduri de renume, Maybeline şi L’Oreal.” mai precizeză Răzvan Constantinescu.
Din punct de vedere statistic, în decurs de o lună, audienţa estimată a campaniilor în cele 2 mall-uri este de 2.200.000 de vizite. Atât în Plaza România, cât şi în Bucureşti Mall, 52% din clienţi vin la cumpărături cel puţin o dată pe săptămână. Astfel, lunar, aproximativ 275.000 de clienţi unici sunt expuşi la campanie de cel puţin 4 ori.
Cele două mijloace de comunicare sunt preferate de clienţii de indoor pentru caracterul neconvenţional şi exclusiv. Scările rulante si balustradele atrag în mod inevitabil un trafic substanţial, iar vizibilitatea campaniilor derulate pe aceste suporturi nu este atât de supusă factorilor disturbatori precum în cazul altor suporturi.
Strategia SPM Indoor pentru anul 2009 este una de consolidare a poziţiei de jucător important în piaţa de indoor prin urmărirea intenţiei declarate la începutul anului de a obţine noi exclusivitaţi.
{mosloadposition user10}