din felia publicităţii interactive
Prin parteneriatul cu Ad2go, Splendid Media Interactive intră pe piaţa publicităţii mobile în România
Dezvoltarea rapidă a mediului mobil de comunicare din ultimii ani a generat necesitatea completării strategiilor convenţionale de comunicare în marketing şi advertising cu soluţii adaptate acestui mediu deosebit de popular şi în permanentă evoluţie.
Prin parteneriatului cu ad2go, Splendid Media Interactive a devenit unul dintre puţinii jucători de pe piaţa vânzărilor de publicitate din România care a inclus în portofoliul său de servicii, soluţiile de mobile marketing.
La finalul anului 2006, penetrarea telefoniei mobile în România va fi de 60%, reprezentând aproximativ 12 milioane de utilizatori. Se estimează că piaţa comunicaţiilor mobile va creşte în următorii doi ani cu încă 20%, ajungând ca, în România, la finele anului 2008, doar doi români din zece să nu deţină un terminal mobil. Cifrele demonstrează faptul că mediul mobil este unul din cele mai populare la ora actuală, cu o evoluţie spectaculoasă de la an la an.
Splendid Media Interactive a demonstrat, prin încheierea parteneriatului cu ad2go, că înţelege evoluţia pieţei şi necesitatea de a-şi adapta serviciile la rigorile pieţei actuale de publicitate.
„Integrarea în Uniunea Europeană va aduce câteva schimbări importante pe piaţa românească de advertising. Noi jucători îşi vor face apariţia pe piaţa locală. Splendid Media Interactive este prima companie care oferă servicii complexe de advertising de tip pull, îmbinând strategiile online cu cele mobile, tocmai pentru a fi cu un pas înaintea solicitărilor pieţei.”, afirmă Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media. „A nu lua în considerare mediul mobile, înseamnă, practic, ignorarea unei comunităţi extrem de largi, a unui public eterogen prin definiţie şi a unei resurse extrem de valoroase.”, continuă Eveline Fabritius.
Publicitatea interactivă a cunoscut o dezvoltare extensivă în ultima perioadă, penetrând medii care, acum câţiva ani, erau de neconceput pentru implementarea unei campanii publicitare. Dacă, la începutul anilor 2000, transmiterea mesajului publicitar revenea exclusiv canalelor clasice de comunicare – televiziune, radio, cinema, media tipărite şi outdoor, internetul, cunoscut atunci drept canal neconvenţional, pentru piaţa românească, este astăzi un mediu cvasi-tradiţional. O dată cu evoluţia tehnologiilor, specialiştii în publicitate au adăugat şi alte medii în seria canalelor de comunicare.
Oferta Splendid Media Interactive include, pe lângă serviciile de publicitate online, teletext advertising şi noile servicii de mobile marketing, prin parteneriatul cu ad2go. Orientarea spre mediul de comunicare mobil este, aşadar, naturală, având în vedere faptul că o bună parte dintre utilizatorii de terminale mobile au trecut deja la un alt nivel de exploatare, utilizând telefonul pentru accesarea internetului, a contului de mail sau pentru utilizarea diverselor aplicaţii online disponibile. Se estimează că, peste patru ani, la nivelul Uniunii Europene, o treime din populaţie va accesa Internetul de pe telefonul mobil, făcând, drept urmare, obligatorie alinierea României la tendinţele occidentale şi din perspectiva pieţei publicităţii online şi a marketingului mobile.
Bucuresti, 14.12.2006
{mosloadposition user10}