Compania VELUX România a ales Spin Communications pentru a trasmite publicului ultimele noutăţi în materie de amenajări ale mansardei.
Sfârşitul anului a adus agenţiei SPIN Communications drept cadou contul VELUX Romania, un cadou pentru care echipa SPIN a muncit, realizând strategia de PR pentru 2010. VELUX este lider de piaţă în domeniul materialelor de construcţii, pe segmentul ferestre de mansardă şi propune clienţilor săi îmbunătăţirea spaţiilor de locuit prin aportul de lumină naturală şi aer proaspăt. Numele VELUX provine din cuvintele în latină: VEntilatio – ventilaţie, aer curat şi LUX – lumină naturală.
“Dorim să comunicăm cu ajutorul celor de la SPIN valorile şi misiunea companiei ce pun accent pe inovaţie, calitatea exemplară a produselor şi serviciilor oferite şi profesionalism. Astfel, clienţii noştri vor fi la curent cu cele mai noi tendinţe în materie de amenajare a mansardelor şi cu proiectele dezvoltate de companie pentru protejarea mediului înconjurator. VELUX se implică activ in domeniul sustenabilitaţii având iniţiative proprii în acest domeniu, încurajand construcţia de clădiri eficiente din punct de vedere al consumului de energie.”, a declarat Cătalina Raţiu, Strategic Manager, VELUX România.
“Caştigarea contului VELUX a adus bucurie în echipa SPIN pentru că avem şansa să lucrăm pentru o companie model care îşi tratează clienţii, furnizorii şi angajaţii mai bine decât oricare altă organizaţie. În calitate de furnizor, am simţit din plin efectul companiei model, relaţia dintre noi având la bază dialogul şi respectul reciproc. Ne vom strădui să fim o companie pe măsura celor de la VELUX şi să-i spijinim într-un an plin de provocări, cum este 2010 ” a declarat Ruxandra Rauca, Country Manager, Spin Communications.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}