La Tortilla, lanțul bucureștean de restaurante fast-food cu specific mexican, a lansat o campanie ATL/BTL prin intermediul agenției de advertising Brici Entertainment.
Campania cuprinde spoturi virale, un mini-documentar, postere indoor și outdoor, fluturași, premii promoționale și un mare premiu pentru două persoane care vor avea ocazia să viziteze Mexicul.
“Este vorba de o campanie dezvoltată în două direcții, care utilizează atât canale digitale, cât și clasice”, spune Mark Walton, Chief Creative Officer la Brici Entertainment. “La Tortilla este unul dintre cele mai bune lanțuri de restaurante din oraș, avându-l la conducere pe cel mai neobosit client cu care am avut plăcerea să lucrăm până acum. Este o companie plină de energie, cu încredere deplină în abordarea noastră, ca agenție, iar acest lucru se vede în campaniile pe care le dezvoltăm pentru multiplele branduri pe care le deține.
Când i-am prezentat această campanie amuzantă, clientul a fost imediat de acord cu ea și chiar a format propria trupă de muzică mariachi, botezată Los Nuevos Mariachis. El s-a ocupat de organizarea repetițiilor, de achiziționarea costumelor și a instrumentelor; așadar, este creația lui în totalitate. Los Nuevos Mariachis vor cânta live la restaurantele La Tortilla, vor apărea în reclame, în filme, pe postere indoor și outdoor, precum și într-un mini-documentar.”
Client: Fast Food Marketing Expert SRL
Agenție: Brici Entertainment.
Management: Alexandra Leahu.
Creative Director: Mark Walton.
Scenarii: Răzvan Mitache, Mark Walton.
Art Director: Silviu Mustățea.
Regizor: Mark Walton.
Cameraman: Silviu Mustățea.
Fotograf: Silviu Mustățea.
Producător: Raul Dumitru.