Sphera Franchise Group ajunge la un număr de 19 restaurante KFC pe teritoriul Italiei, marcând totodată o premieră – prima locație internațională de tip Drive Thru din portofoliul Grupului
Sphera Franchise Group anunță inaugurarea primului restaurant din acest an. Noua unitate KFC din Italia este situată în zona de coastă a Peninsulei, în localitatea Pomezia (Lazio), la adresa Via del Mare nr. 16. Aceasta este prima locație de tip Drive Thru din portofoliul Grupului, la nivel internațional, și se remarcă prin suprafață și amplasament – restaurantul este dispus pe 3 niveluri, beneficiind de peste 800 mp, dintre care zonele dedicate consumului ocupă aproximativ 300 mp.
Sphera Franchise Group a inaugurat în 2017 primul său restaurant KFC din Italia, iar de atunci și până în prezent, a înregistrat o ascensiune semnificativă, ajungând la 19 locații, plasate în puncte strategice precum Lazio, Trivenetto, Piemont sau Grandi Stazioni S.p.A.
Noul restaurant dispune de aproximativ 160 de locuri la mese, incluzând atât spațiul interior, cât și terasa proprie. Consumatorii beneficiază de o experiență completă, sigură și digitalizată în noul restaurant, atât în zona de Dine-In (începând de la meniurile digitale, până la kiosk-urile prin intermediul cărora pot plasa comenzi într-un mod rapid și facil), cât și la noul serviciu de tip Drive-Thru.
De asemenea, restaurantul dispune de sistemul free refill pentru băuturile răcoritoare, Wi-Fi gratuit și spații special create pentru încărcarea dispozitivelor electronice, totul într-un cadru modern, cu accente urbane, specifice tuturor locațiilor KFC.
„Începem anul 2021 consolidând portofoliul de restaurante KFC prin deschiderea unei noi locații în Italia, o piață strategică pentru businessul Sphera Franchise Group și o dovadă a strategiei de expansiune propusă pentru acest an. După o analiză atentă a obiceiurilor de consum la nivel local, am decis să investim în dezvoltarea primei locații de tip Drive-Thru a Grupului, pe plan internațional. Ne propunem să continuăm eforturile noastre pentru identificarea celor mai potrivite amplasamente în vederea extinderii rețelei de restaurante, precum și oferirea de servicii cât mai diversificate – Dine In, takeaway, iar mai nou și Drive Thru. Astfel, ne dorim să ajungem și mai aproape de fanii brandului și să le oferim produsele preferate, în cele mai sigure și totodată moderne condiții”, a declarat Dan Ilie, General Manager US FOOD NETWORK S.R.L., entitate afiliată Sphera Franchise Group S.A.
În completarea procedurilor de igienizare specifice brandului, angajații din restaurant sunt dotați cu măști de unică folosință și sanitarizant. Suprafețele din bucătarie și din întreaga locație sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi, în incintă sunt amplasate recipiente cu dezinfectanți pentru clienți și este încurajată plata cu cardul.