Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Spectaculosul brand Papane, de la Brandient pentru Transavia

brandient

Papane este cel mai nou brand creat de Brandient pentru Transavia, si respectiv al patrulea in cei trei ani de parteneriat strategic cu liderul pietei de carne de pui. Alaturi de brandurile Fragedo (carne proaspata de pui), EllaBella (produse premium gata preparate) si Frateus (carnaciori de pui), noul brand isi propune sa ofere consumatorului roman si european o sursa de alimentatie sanatoasa, de calitate si in pas cu stilul de viata modern.

Numele Papane a asteptat probabil multa vreme in subconstientul consumatorului obisnuit cu friptane, copane si pieptane, pana sa fie descoperit de Brandient. Unic si memorabil, Papane este menit sa se instaleze rapid in panteonul gastronomiei populare romanesti.

Personalitatea prietenoasa, joviala, plina de umor a brandului este sustinuta nu numai de numele Papane, dar si de desenul caricatural suprapus pe imaginea produsului. “Snitelele astea sunt un soi de personaje amuzante, nelinistite, ambitioase, mai speciale vezi doamne!, tavalite prin pesmeti, cu experienta de viata, inteligente si cu caracter imprevizibil… astea au temperament! Ia uite, si vorbesc!” Bogdan Dumitrache, Senior designer, Brandient. Sloganul aproape omonim “Papa-ne!” invita consumatorul in cel mai direct si popular mod cu putinta.

Brandient a elaborat strategia de pozitionare, identitatea vizuala si verbala, designul de ambalaj si comunicarea de brand. Identitatea vizuala este creatia designerilor Brandient, Bogdan Dumitrache si Cristian Petre, iar retorica de brand poarta semnatura Deliei Zahareanu. Fiecare produs oferit pietei de Transavia a incorporat la vremea sa o inovatie, un pas inainte, iar brandul Papane sustine si el acest demers, beneficiind de o modalitate tehnologica unica de prelucrare a carnii in Romania, avand la baza calitatea foarte buna a carnii de pui obtinute in fermele producatorului transilvan si un pret accesibil  consumatorului roman. Patru sortimente ale gamei — snitele, nuggets, cordon bleu si burger sunt deja disponibile in cele mai mari lanturi de retail din Romania.

Bucuresti, 02.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.