Dr. Christophe Morin, fondatorul SalesBrain, prima agentie de neuromarketing din lume si castigatorul premiului ARF GreatMind in 2011 si 2014 vorbeste pe 26 septembrie in cadrul conferintei Neuromarketing despre cum poti sa ajungi la adevaratul factor de decizie din mintea consumatorului. Evenimentul este organizat de revista Biz si va avea loc la Howard Johnson Grand Plaza Hotel. Inscrierile la eveniment se fac pe site-ul www.bizforum.ro/neuromarketing.
Conferinta prezinta in premiera in Romania modelul ‘NeuroMap”, primul si singurul model stiintific de neuromarketing din lume, dezvoltat de SalesBrain. Participantii vor invata, descoperi si intelege importanta procesului in 4 pasi (Pain-Claim-Gain-Brain / Suferinta-Argument-Castig-Creier) si vor dobandi aptitudinile de care au nevoie pentru a aplica acest model in cadrul propriului business.
"Subiectul neuromarketingului este hype, dar Christophe îl face memorabil și util. Pentru că dincolo de un training care să-ți rămână la inimă, ai nevoie de lucruri care să-ți poată rămână în planurile de zi cu zi. Să ieși pe ușă cu idei practice înseamnă un training bun, să ieși cu o modalitate nouă de gândire a ceea ce faci înseamnă un training extraordinar. Mi-am dorit ca întreaga comunitate de marketing și comunicare să beneficieze de ”creierul” lui Christophe. Este un training valoros cu un trainer excepțional, o adevărată întâlnire cu schimbarea. Am și un pont: noi am schimbat direcția de promovare a produselor anti-aging după această sesiune." declara Raluca Kisescu Senior Manager Commercial Marketing, Avon Romania.
Cu peste 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului Dr. Christophe Morin este autoritatea nr 1 in lume in persuasiune stiintifica, autor de carte si unul dintre fondatorii conceptului de Neuromarketing. De-a lungul timpului, a ajutat sute de companii sa atinga un nou nivel de performanta aplicand stiinte cognitive de ultima ora.
Workshop-ul se adreseaza specialistilor in marketing, comunicare, PR, vanzari cat si directorilor executivi, CEO, directorilor de Vanzari si Marketing, Product development si Business Development dar si persoanelor interesate sa afle, pur si simplu, ce anume ii determina sa opteze pentru un produs in detrimentul altuia.
Evenimentul este realizat de Biz, in parteneriat cu Avon si UniCredit Tiriac Bank. Programul integral al conferintei poate fi consultat aici.
DR. CHRISTOPHE MORIN
CEO and co-founder, SalesBrain
Cu peste 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului, Dr. Christophe Morin a dezvoltat o adevarata pasiune pentru a intelege ce ii determina pe oameni sa cumpere. De-a lungul timpului, a ajutat sute de companii sa atinga un nou nivel de performanta aplicand stiinte cognitive de ultima ora. In 2002, Christophe a fondat, alaturi de Patrick Renvoise, SalesBrain. De la infiintare companiei SalesBrain (www.salesbrain.com), Christophe a sustinut peste 1.000 de worshopuri si a pregatit manageri din 19 tari diferite.
Portofoliu
Intre companiile aflate in portofoiul sau se numara: Airbus, Alcatel, Areva, Axa, Ciena, Corning, Group70, Epson, Fairchild Semiconductor, First Internet Bank, GenesysLabs, GE Healthcare, Genesys labs, HarrisStratex, Hasselblad, Hitachi Data System, HP, Medtronic, Microsoft, Prudential, Rio Tinto, Siemens, Silicon Valley Bank, SunPower, Varian, Vistage International, Wells Fargo si multe altele.
Premii
· 2014 – Great mind innovation award (ARF)
· 2013 – Vistage Malaysia Speaker of the Year Award
· 2011 – Great mind award- Advertising Research Foundation
· 2009 – AMA “Next Big Thing in Marketing” Award (2007 AMA recipient: YouTube)
· 2008 – Vistage “Above and Beyond” Annual Speaker Award
Publicatii
· Neuromarketing: Understanding the buy buttons in your customer’s brain
· Oxytocin increases the influence of public service advertisements
· Neuromarketing: The new science of consumer behavior