A sosit rândul României să găzduiască întâlnirea membrilor organizaţiei internaţionale Public Relations Network
Gazda evenimentului a fost agenţia 4 ACE, unic reprezentant PR Network în România
Public Relations Network, organizaţie internaţională de relaţii publice, având membri în 14 ţări din Europa, Statele Unite şi Asia, s-a întrunit vineri, 10 Februarie 2006, în România, în cadrul unui eveniment dedicat membrilor reţelei internaţionale.
Evenimentul a avut loc la Hotel Crowne Plaza, şi a fost organizat de către agenţia 4 ACE-pr&publicity, unica agenţie de relaţii publice românească, membră a Public Relations Network.
Agenda evenimentului s-a desfăşurat de-a lungul mai multor zile, 4 ACE – agenţia gazdă a evenimentului dorind să profite de ocazie şi să prezinte invitaţilor şi zonele turistice de maximă atracţie ale României, prin organizarea unui program de vizitare a celor mai importante dintre acestea.
Necesitatea integrării internaţionale a agenţiilor de PR este mai mare acum ca niciodată, în contextul lărgirii Uniunii Europene şi al accelerării procesului de globalizare. Astfel, Public Relations Network este o reţea compusă din agenţii de comunicare care au ales să înceapă un parteneriat profesional, cu scopul de a dezvolta afaceri similare în domeniul biroului de presă, al evenimentelor speciale şi al relaţiilor publice.
Membri Public Relations Network dispun de informaţii privind strategia de management operaţional în funcţie de programele de comunicare specifice fiecărei ţări. Acest lucru permite clienţilor acestora să beneficieze de soluţii profitabile oferite de experţi în domeniul relaţiilor publice.
“Faptul că România a fost una dintre ţările de interes pentru Public Relations Network, demonstrează dezvoltarea serviciilor de relaţii publice în România, a calităţii acestora dar şi aprecierea lor la nivel internaţional. 4 ACE este unic reprezentant pentru România în Public Relations Network ceea ce face ca misiunea agenţiei să fie deosebit de importantă”, a declarat Elena Barbu, General Manager al 4 ACE-pr&publicity.
Despre Public Relations Network
Public Relations Network, organizaţie internaţională având ca misiune stabilirea unui parteneriat bazat pe schimbul de servicii şi informaţii, între agenţiile specializate în comunicare, în scopul de a-i încuraja pe clienţii acestora să îşi extindă activitatea pe noi pieţe de desfacere.
Organizaţia internaţională Public Relations Network a fost fondată în primăvara anului 2005, şi cuprinde membri din 14 ţări. Iniţiatorul acestui proiect a fost agenţia de relaţii publice italiană Soluzione Group.
Membrii PR NETWORK sunt: JWA Prague s.r.o. din Cehia, Alpha Beta din Danemarca, Agence Auvray & Associes din Franţa, Sympra GmbH (GPRA) din Germania, 1Public Relations din India, Soluzione Group SRL din Italia, Buffalo Communications din Marea Britanie, Ilper O&P din Olanda, ITBC Communications Sp. Zo. O din Polonia, C&C Consultores De Comunicaçào LDA din Portugalia, 4 ACE-pr&publicity din România, GPS Imagen y Comunicaciòn din Spania, Creative Consulting Group din Hong Kong şi Mantra Empowered PR din Statele Unite.
Site-ul oficial PR Network: //www.pr-network.biz/
Despre 4 ACE–pr&publicity
Agenţia 4 ACE este specializată în PR şi publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie şi de produs.
Experienţa 4 ACE în promovarea imaginii de companie şi de produs implică o foarte bună cunoaştere a mass-media, organizarea de ample campanii de promovare de produs şi corporate, realizarea de strategii de comunicare şi imagine, organizarea de evenimente de promovare. Din portofoliul agenţiei fac parte Abbott, ASUS, BenQ, Cramele Recaş, Elmiplant, Flamingo Computers, iDieta.ro, MTV, Paper Plus, Şapte Seri.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.4ace.ro.
{mosloadposition user10}