si Social Media studentilor de la ONLINED
La final ei vor selecta trei din cei 20 de studenți, pentru a efectua stagii de internship în toate cele trei agenții ale Grupului Lowe
Vasile Alboiu, Creative Director SeniorHyper, Elena Dospinescu, e-Thinker Lowe&Partners și Raluca Duță, Community Manager GolinHarris au vorbit participanților ONLINED, un proiect de educare a studenților și masteranzilor în digital și social media.
ONLINED este un proiect în derulare, dezvoltat de Organizația Voluntari pentru Idei și Proiecte (VIP), iar prima etapă a fost Școala de Social Media, pe parcursul căreia 20 de studenți selectați au participat la training-uri și workshop-uri susținute de specialiști din industria publicității și digitalului.
Vasile Alboiu, Creative Director SeniorHyper, le-a vorbit studenților despre Aplicațiile de Facebook și legătura cu produsul creativ al unei campanii.
SENIORHYPER, parte a Grupului Lowe România alături de Lowe&Partners și GolinHarris, este liderul pieței de digital advertising, cu o echipă de 55 de specialiști în digital, cu o expertiză de 10 ani în piață, atât în branduri locale cât și internationale.
“Tehnologia poate influena produsul creativ. Mai exact, tehnologia poate fi un mijloc extrem de bun de a împinge un concept dincolo de limite. Advertising-ul este un teren de joacă perfect pentru noile gadget-uri. De la BTL, ATL și până la online, noile descoperiri tehnologice nu fac decât să îmbogățească experiența userului și să-i ofere spații noi de explorat. A fost un dialog interesant cu studenții de la ONLINED, i-am văzut foarte deschisi și curiosi sa afle lucruri noi”, spune Alboiu.
Raluca Duță, Community Manager GolinHarris, a explicat conceptul de Real Time Marketing și cum poate acesta servi notorietății unui brand.
“Real Time Marketing înseamnă să găsești oportunități de a așeza brandul în lumina reflectoarelor, prin modalități cât mai creative dar și ancorate în agenda publică. Trebuie să fii alert și la curent cu tot ceea ce mișcă în piață, în presă, în Social Media, peste tot, și de acolo să extragi un insight, pe care apoi să îl transformi într-o oportunitate appealing pentru brandul pe care îl reprezinți. GolinHarris are o serie interesantă de acțiuni de RTM, în care am implicat online influenceri, comunicând mesaje creative pentru branduri. Mi-a plăcut să le vorbesc studenților despre trendul acesta și cred că și lor le-a plăcut pentru că mi-au adresat foarte multe întrebări despre Real Time Marketing”, spune Raluca Duță.
GolinHarris deține The Bridge™ , un hub de comunicare multimedia, o platformă unică în industria locală și globală de PR.
Cum poate Social Media să inspire atât conceptul cât și execuția unei campanii integrate? Acesta este topicul abordat de Elena Dospinescu, e – Thinker Lowe&Partners, în cadrul ONLINED.
"De multe ori prezentăm clienților concepte pe care apoi le cultivăm în online, iar mediile traditionale funcționează doar ca suport. Forumurile și statusurile oamenilor pe Facebook sau pozele din Instagram sunt o sursă incredibilă de insight-uri, pe care le poți apoi exploata creativ ", spune Elena Dospinescu.
Temele principale discutate la ONLINED au fost social media strategy, digital planning, blogging, creating the right content for the right target, real time marketing, crisis management în social media.
“Am creat acest program de mentoring în Social Media pentru a-i conecta pe cei mai buni studenți pasionați de acest domeniu cu cei mai buni profesioniști de la noi. Participanții se pregătesc de o carieră în domeniul emergent al digitalului, iar aceasta este o oportunitate extraordinară pentru ei. Au fost două săptămâni intense, în care am combinat învățarea teoretică, alături de speakeri de top, cu învățarea practică, și am invitat chiar studenții să lucreze direct pe brief-uri”, spune Mircea Grecescu, Project Manager Onlined 2013.
La finalul ONLINED, SeniorHyper, Lowe&Partners și GolinHarris vor selecta trei din cei 20 de studenți, pentru a efectua stagii de internship în toate cele trei agenții.