Facebook conduce detasat in randul retelelor sociale din Romania, patru din cinci persoane utilizand Facebook ca retea principala de socializare. Daca in noiembrie 2010 numarul de utilizatori in Romania era de 1,8 milioane, in momentul de fata numarul acestora a ajuns la peste 3,8 milioane, inregistrand astfel o crestere spectaculoasa comparativ cu evolutia celorlalte retele sociale.
Urmarind aceste trend ascendent al Facebook, Evensys organizeaza Social Networks Strategy, 29 noiembrie, Crowne Plaza Hotel, eveniment dedicat exclusiv marketingului si comunicarii pe reteaua de socializare numarul 1, ce doreste sa vina in intampinarea cerintelor ridicate de utilizarea din ce in ce mai intensa a acesteia.
Social Networks Strategy se va bucura de prezenta a doi invitati internationali de exceptie.
Helen McGee, Head of social – OMD International, digital creative si marketer cu peste 12 ani de experienta multinationala in dezvoltarea de solutii strategice si inovative va participa in cadrul editiei de anul acesta. Ea a lucrat in campanii la nivel mondial, iar implicarea ei in social media a inceput odata cu activitatea derulata la Myspace. In plus, a dezvoltat comunitati, evenimente si experiente pentru branduri precum Coca-Cola, Apple si Nestle.
De asemenea, la eveniment va fi prezenta Galvea Kelly, Social Media Consultant, Mercury 360, membru fondator si CEO al Brand Nua, agentie de social media si digital video din Irlanda, Galvea Kelly lucreaza cu numeroase companii din Irlanda, UK, Franta, Germania, Statele Unite si mai nou si din Romania. Printre clientii săi se numără Unilever, Toni and Guy, Electric Picnic, Berlin Festival, Kinetica Sports, Prosperity, IRFU Charitable Trust.
Participantii la eveniment vor primi un eBook gratuit care concentreaza intr-un singur loc 300 de informatii, date esentiale, instrumente potrivite, solutii si sfaturi necesare utilizarii cu succes a platformei Facebook pentru a comunica eficient. Ghidul cuprinde informatii utile si punctuale despre cum poate fi utilizata reteaua pentru a promova mesajele si a gestiona o campanie eficienta.
Social Networks Strategy este adresat profesionistilor in comunicare si marketing din companii si agentii de publicitate si interactive, practic tuturor celor interesati sa afle cum pot folosi Facebook in sprijinul propriilor produse sau servicii.
Ce inseamna Facebook in Romania?
In Romania, un utilizator intra in medie pe Facebook de 3,5 ori pe zi, iar o sesiune dureaza aproximativ 66 de minute. 53,4 % dintre angajatii care utilizeaza retele sociale o fac in timpul serviciului, in timp ce 59,6% dintre elevi si studenti fac acest lucru in timpul scolii.
Evenimentul este organizat in parteneriat cu BancPost si Pepsi si este sustinut de Xplain. Pentru mai multe informatii privind programul si inscrierile, acceseaza: //www.strategy.socialnetworks.ro/2011/.