si experiente globale la Digital Marketing Forum 2011
Ediţia din acest an a Digital Marketing Forum reuneşte între 22 -23 februarie la hotel Crowne Plaza Bucureşti, specialişti internaţionali în comunicare online, publicitate şi strategie media, care aduc cu ei expertiza pieţelor avansate din Marea Britanie, Belgia sau Polonia, lucrând pentru branduri şi campanii globale renumite.
Astfel, la conferinţa din 22 februarie, e prezentă Alexandra Mecklenburg, Business Partner& Global Brand Director, venind de la Londra însoţită de expertiza celor 11 ani petrecuţi în cadrul cunoscutei agenţii internaţionale, OgilvyInteractive. De asemenea, prima zi a evenimentului beneficiază şi de prezenţa lui Steffen Thejll-Moller, specialist in strategie online şi Associate Director în cadrul Fleishman Hillard Bruxelles, care, prin expertiza deţinută în dezvoltarea de campanii digitale, este implicat în activitatea tuturor grupurilor practice din cadrul reţelei internaţionale a reţelei de marketing şi comunicare.
Reprezentând agenţia media MEC Global, în funcţia de Activation Director, Emma Searles vine la Bucureşti pentru a împărtăşi din experienţa unei agenţii care deţine în portofoliul său conturi precum: Wrigley, Sony Ericsson, Paramount, Honda, Sony Vayo, Telecom Italia, Bacardi, DHL, printre altele. În prima zi a Digital Marketing Forum va fi prezent, de asemenea, venind din Polonia, Filip Pieczynski, vice-preşedinte al Gemius SA, companie internaţională, specializată în studii de cercetare pe Internet
Atât în prima zi a conferinţei cât şi pe 23 februarie, în ziua dedicată workshopurilor, vor discuta despre tendinţele şi instrumentele de eficientizare a campaniilor online, experţi din cadrul companiilor locale şi regionale precum: Think Digital, Kinecto, UrsusBreweries, Interactions, BuzzMen, White Image, Metromind, Spada, Groupon Romania, Etarget, Daedalus, Discovery Networks, The Geeks, alături de directorii şi specialiştii locali ai companiilor OgilvyInteractive, MEC Interaction, Gemius Research.
În privinţa temelor abordate la Digital Marketing Forum, ediţia din acest an propune participanţilor cea mai consistentă şi complexă ediţie de până acum, cu accent pe noile idei şi instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online dar şi despre elementele şi strategiile de bază ce pot fi folosite în marketingul online, cât şi analize mai avansate despre gestionarea corectă a platformelor web 2.0.
Pentru a completa informaţiile oferite în cadrul evenimentului, Digital Marketing Forum lansează rezultatele a două studii: Primul studiu, “Leading Brands by Romanian Internet Users”, realizat de Gemius Research şi aflat deja la cea de-a IV-ediţie, despre cele mai importante branduri active în mediul online din România. Al doilea studiu, “Digital Diary of Romanian Internet user” este un studiu cantitativ, realizat de către Daedalus Millward Brown în rândul utilizatorilor de internet din România, despre consumul de media al acestora. De asemenea, în cadrul Digital Marketing Forum va avea loc lansarea celei de-a doua ediţii a Digital Marketing Report, o importantă sursă de informaţie sintetizată şi utilă profesioniştilor din segmentele online, comunicare, PR, marketing etc.