Unul dintre cei mai mari specialişti din lume în industria cercetării de piaţă, recunoscut la nivel internaţional ca un inovator în dezvoltarea panel-urilor a susţinut un seminar în cadrul programului Market Research School. Acest proiect dezvoltat de Ipsos Interactive Services (IIS) în colaborare cu Academia de Ştiinte Economice (ASE), beneficiază de suportul şi know how-ul lui Efrain Ribeiro, un profesionist cu o experienţă de peste 25 de ani în domeniul cercetării de piaţă.
Efrain Ribeiro este în prezent Chief Operating Officer în cadrul IIS, şi a vorbit studenţilor din cadrul Market Research School despre istoria şi tipologia online a panel-urilor. După ce a susţinut o serie de conferinţe similare la Washington, locul unde îşi desfăşoară întreaga activitate, Efrain s-a aflat pentru o zi în Bucureşti pentru a împărtăşi o parte din cunoştinţele şi experienţa sa studenţilor de la ASE.
“Seminarul condus de unul dintre pionierii mondiali în domeniul dezvoltării cercetării de piaţă este o încununare a succesului programului Market Research School. Obiectivul acestei şcoli este să dezvolte şi să pregătească viitorii specialişti în cercetarea de piaţă. Prezenţa lui Efrain Ribeiro în ţara noastră este o dovadă a talentului şi potenţialului pe care îl au tinerii studenţi români”, a declarat Andrei Poştoacă, CEO IIS.
Market Research School este un program bazat pe sesiuni de training interactive conduse de specialişti IIS în cercetarea de piaţă, comunicare şi client service. Toate seminariile acoperă atât aspectele teoretice, cât şi practice ale acestui domeniu. Printre specialiştii IIS implicaţi în programul MR se afla Andrei Poştoacă, fondatorul IIS, Ciprian Sava, director de dezvoltare şi reputatul sociolog Mircea Kivu si mulţi alţi profesionişti în domeniu.
Studenţii interesaţi de acest domeniu, vor avea şansa de a se specializa mai departe în cercetarea de piaţă în cadrul programului Market Research School şi chiar în cadrul companiei IIS, care va recruta şi va investi în continuare în potenţialul tinerilor talentaţi.
Ipsos Interactive Services (IIS) este o companie multinaţională de cercetare de piaţă online. Serviciile oferite pe piaţa locală constau în implementarea de sondaje online (studii de piaţă prin internet, în ţări în care rata de penetrare a acestuia este de peste 30%), pentru a obţine informaţii despre opiniile, dorinţele, atitudinea sau comportamentul publicului ţintă intervievat.
IIS face parte din Grupul Ipsos şi a fost înfiinţată în România în anul 2000. IIS are în prezent o echipă de peste 600 de angajaţi – în Europa şi America de Nord – care desfăşoară proiecte la nivel global. Portofoliul IIS cuprinde corporaţii prestigioase din întreaga lume în domeniile FMCG, IT, healthcare, media sau advertising pentru care implementează studii de piaţă online. IIS este afiliată la organizaţiile profesionale de cercetare de piaţă: AIMRI, ESOMAR şi EFAMRO.
Grupul Ipsos este numărul trei mondial în domeniul sondajelor de piaţă pe bază de chestionare. Activitatea de cercetare de piaţă a Grupului Ipsos se articulează pe cinci specializări majore: publicitate, marketing, media, satisfacţia consumatorilor (CRM) şi sondaje de opinie & cercetare socială.
La nivel internaţional, Grupul Ipsos este prezent în 45 de ţări, compania operând sondaje – online şi offline – pentru clienţi din peste 100 de ţări şi în prezent numără 6000 de angajaţi. În 2006, Grupul Ipsos a înregistrat o cifră de afaceri de peste 1 miliard USD.
{mosloadposition user10}