Pentru al doilea an, IAB Forum Romania este evenimentul de referinta al industriei de publicitate online din Romania – organizat de asociatia industriei de publicitate online din Romania. Evenimentul va avea loc pe 16 Octombrie in sala Ronda a hotelului Intercontinental.
In cadrul acestei editii se vor aborda subiecte de actualitate precum initiativele legislative din Europa (in special in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal) si impactul acestora asupra industriei locale, tendinte in prezenta brandurilor in mediul online – atat in mediul local cat si international, instrumente si strategii de online branding si importanta in demersurile de crestere a pietei, tendinte in comunicare digitala – noi formate de bannere, noi abordari ale mediului online, importanta prezentei pe zona de mobile pentru un brand, tendinte in masurare, efectele noilor formate de bannere, ce inseamna campaniile virale pentru un brand si ce rezerva viitorul pentru media. De asemenea, se va anunta si valoarea pietei de publicitate online pe primul semestru al anului 2012, conform studiului ROADS derulat in parteneriat cu PWC Romania.
Printre vorbitorii acestei editii se anunta nume importante precum: Alain Heureux ( President & CEO IAB Europe), Catalin Marinescu (Presedinte ANCOM), Ionel Naftanaila ( OBA Project Manager IAB Europe), Chris Sherwood (Director, Public Policy, Yahoo!), Ruxandra Bandila (Marketing & Business Development Manager PWC Romania), Alexandra Zadoya (Henkel Account Manager, OMD Russia), Russ Lidstone (CEO of EuroRSCG), Bela Papp (A&O CEE Director at Microsoft), Robert Pefanis (International Head of Sales, Thinkdigital), Krystyna Bębenek (Audience Research Product Manager, Gemius), Andrea Vassalli (Mobile Product Solutions Manager, Google) , Geoffrey Hantson (Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgium) si Rupert Slade (PHD Worldwide).
Obiectivul IAB Forum Romania este de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online in Europa si Romania, de a constientiza asupra efectelor initiativelor de reglementare, de aduce in atentia industriei tendinte si knowhow European, de a creste interesul advertiserilor fata de prezenta in mediul online si de a se constitui un eveniment de referinta in ceea ce priveste continutul si calitatea speakerilor pentru top level marketing si detinatori de bugete din Romania.
“Prin organizarea anuala a conferintei IAB Forum Romania, ne dorim sa facem inca un pas in atingerea misinunii de a sustine dezvoltarea pietei de publicitate online din Romania.” declara Ioana Anescu, Director Executiv al IAB Romania
Pe langa prezentari ale unor speakeri de prestigiu din Europa, IAB Forum Romania va avea anul acesta si paneluri de dezbateri cu reprezentanti ai industriei pe tema impactului reglementarilor asupra industriei si actiunile ce urmeaza a fi intreprinse si valorificarea mai buna a potentialului industriei online. Totodata vor fi prezentate studii de caz si cercetari cu rezultate graitoare atat din Europa cat si din Romania – exemple si date menite sa intareasca influenta mediului online ca instrument eficient de comunicare.
Programul evenimentului, mai multe detalii despre speakeri si temele abordate precum si inscrierea la eveniment se gasesc pe site-ul oficial www.iabforum.ro. Membrii IAB Romania beneficiaza de 50% discount la taxa de participare.
Conferinta IAB Forum Romania 2012 este posibila cu sprijinul sponsorilor: ThinkDigital si Gemius, cu sustinerea partenerilor logistici: .eu (EurID), Hotway, Netopia, Madame Lucie, LTV.ro, Conectoo, Outbox, Rentrop & Straton si Millesime.
Parteneri media ai evenimentului sunt: Hotnews – Smile media, Wall-Street, 9am, AdHugger, Business24, Ziare.com, InformMedia, Digital4, IQads, Digital IQ Ads, Rol.ro, Imedia, The Marketer, Business Woman . Cu sustinerea asociatiilor UAPR, RAC si IAA.