GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, aduce pe scenă speakeri de renume internaționali care vor aborda subiecte de actualitate pentru specialiștii în digital marketing, eCommerce, social media și comunicare în era digitală.
Aflat deja la a paisprezecea ediție anuală, evenimentul reunește la Teatrul Național București nu mai puțin de șapte speakeri internaționali citați în cele mai prestigioase publicații din lume, autori de best-seller și cap de afiș al marilor conferințe de profil.
Speakerii vor aborda subiecte care se regăsesc pe agendele marketerilor și specialiștilor în comunicare precum impactul pe care îl are social media în viețile oamenilor, depășirea obstacolelor din business, schimbările din peisajul mediatic, optimizarea site-urilor în vederea creșterii vânzărilor, cât și teme legate de comportamentul actual de consum și cum poate fi el influențat cu precădere în mediul online.
Ryan Holiday (antreprenor, marketer și best-selling author)
Ryan Holiday este unul dintre cei mai citiți autori de către specialiștii în marketing online și antreprenorii care își doresc să găsească soluțiile care pot “păcăli” piața prin creativitatea lor. Ryan este unul dintre cei mai cunoscuți growth hackeri, așa cum se numesc cei care nu își mai bazează strategiile de marketing pe teoriile standard, ci inovează pentru a scala și a obține o creștere rapidă a business-ului.
Vitaly Friedman (co-fondator și redactor-șef Smashing Magazine)
Vitaly Friedman este Co-Fondatorul și redactorul-șef al celebrei publicații online Smashing Magazine, dedicată specialiștilor în design și dezvoltare web care au în vedere impactul creațiilor lor asupra experienței consumatorilor în mediul online. Arta de a dezolta website-uri de succes cu focus pe consumator se numește “User Experience Design/ Development” și se adresează atât oamenilor tehnci, cât și managerilor de proiecte care implică dezvoltarea de site-uri sau aplicații.
Andy Crestodina (“Top 10 Online Marketing Experts to Watch”, potrivit Forbes)
Andy Crestodina este specialistul în Content Marketing, autor al cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing și un speaker renumit în domeniu. De asemenea, Andy scrie pentru unele din cele mai importante publicații online de Marketing Digital și este autorul unui podcast de profil.
Christian Holst (co-fondator Baymard Institute, companie de Web Usability Research)
Christian Holst este Research Director și Co-Fondatorul Baymard Institute, cea mai apreciată companie de cercetare în domeniul uzabilității online (Web Usability Research) din Europa. De-a lungul carierei, Christian a petrecut peste 42.000 de ore coordonând teste de User Experience (UX) pentru cei mai importanți jucători internaționali din e-commerce, iar rezultatele și concluziile rapoartelor Baymard au fost aplicate cu succes de 71% din companiile care astăzi se află în Fortune 500 la nivel mondial.
Els Aerts (co-fondator AG Consult, expert în User Research)
Els este ambasadoare a metodologiei de User Research Calitativ și a testelor de User Experience moderate de un facilitator. Este pasionată de întregul proces de analiză și urmărește să ajute companiile să își înțeleagă clienții cât mai bine.
Angie Schottmuller (considerată Regina Strategiei de Content bazat pe Conversii)
Angie este, de peste 10 ani, fondatorul Interactive Artisan, agenție cu sediul în Minnesota, USA, axată pe oferirea de servicii de optimizare SEO (Search Engine Optimization) și CRO (Conversion Rate Optimization) pentru companii medii și mari. Abordarea care a făcut-o cunoscută în rândul marketerilor este transformarea oricărui concept creativ de creștere al unui business într-un framework pragmatic, bazat pe cifre și date.
Tiffany daSilva (“One of the Most Influencial Growth Marketers”, potrivit Mashable)
Tiffany daSilva are o experiență de peste 15 ani în implementarea și coordonarea strategiilor de SEO și PPC (Pay-Per-Click), în tot acest timp lucrând pentru nu mai puțin de 500 de afaceri online din întreaga lume, majoritatea e-commerce. Tiffany predă astăzi SEO și SEM (Search Engine Marketing) în cadrul McMaster University din Canada, iar prestigioasa publicație Mashable a numit-o “one of the most influential growth marketers“. În 2012, Tiffany a primit distincția Tech Woman of Canada.
Înscrierile la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie se fac pe website-ul organizatorului, iar până pe 9 octombrie doritorii pot beneficia de Oferta Very Early Bird care le aduce un discount de 20 EUR + TVA din taxa de participare. Astfel, prețul unui bilet de acces pornește de la 159 EUR + TVA pentru ambele zile de eveniment, în loc de 179 EUR cât va deveni începând cu 10 octombrie: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/.
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier.
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting
Partener al Competiției Magazinelor Online: Carrefour
Eveniment susținut de: DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Kiehl’s, Luigi’s Box, New Black, SEPHORA
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo