Sorina Dianconu este noul director al departamentului de marketing MedLife Grup, după 7 ani de publicitate în Ogilvy Grup. După gestionarea proiectului derulat de către ONU pentru restaurarea unor monumente istorice din România, Sorina a făcut pasul către publicitate, unde a rămas timp de 7 ani ca Account Director în Ogilvy Group. Fiecare proiect i-a alimentat dorința de a înțelege și “cealaltă” perspectivă, pe care a avut ocazia să o exploreze ca International Marketing Director al MTAG Switzerland, liderul elvețian în producția oțelului de calitate superioară. Dorința de a experimenta mai multe domenii a purtat-o ulterior către Danone Romania (National Brand Manager portofoliu Bel Groupe Franța), unde înțelegerea shopperului a fost o provocare interesantă.
Ce au în comun producția oțelului și restaurarea monumentelor istorice cu sistemul medical privat și de ce a ales să lucreze în domeniul medical, explică direct Sorina:
“Am ales sănătatea pentru complexitatea acestui domeniu și pentru că m-a atras foarte tare provocarea de a comunica pentru un brand atât de puternic cum este MedLife. Pentru mine este cel mai important proiect profesional de până acum – cum pot să aduc plus-valoare și să inovez pentru un brand cu multa tradiție și un business care a făcut aproape tot, trecând prin diferite etape de maturizare, de întelegere a sistemului și a omului?
Trei sferturi din primele idei propuse inițial se mai făcuseră sau au fost propuse în cei peste 20 de ani de existența MedLife!”
Sorina își aminteste de entuziasmul primelor idei, dar și de primele proiecte implementate. Bibliotecile MedLife “Rețete de bine” este unul dintre cele mai dragi: “Eu și mulți alți colegi credem că în meseria aceasta de multe ori trebuie să vindecăm și trupul și mintea. Emoționalul, sufletul, se vindecă prin eforturile pacientului însă noi vrem să îi stăm alături și în acest demers și să îl sprijinim. Biblioteca este un proiect în această direcție, oferind pacienților din (hyper)clinici & spitale accesul la zone de citit. Aici ei găsesc cărți cu impact terapeutic – de la positive psychology și mindfulness la albume de artă și de istorie”.
Nevoia de a înțelege în profunzime acest domeniu, dar și capacitea de a-l stăpâni și de a veni cu o viziune proprie, sunt motivele pentru care Sorina a așteptat până acum ca să vorbească despre poziția de Marketing Director la MedLife.
„Am primit multă încredere odată cu această poziție și tocmai aceasta încredere mă face să-mi doresc să realizez cât mai multe și cât mai bine. Mă bucur nespus că fac parte din echipa MedLife, într-un domeniu atât de important pentru oameni. Văd în contextul social actual, dominat mai ales de un trend holistic legat de cum abordăm sănătatea oportunitatea de a face echipa cu pacientul, de a-i recunoaște eforturile și rolul în tratament, dar și de a căuta mai multe moduri de a-l sprijini dincolo de tratament. Am o echipă frumoasă și dedicată de care sunt foarte mândră, sunt tineri pasionați de digital storytelling și branding care vor să creeze conținut valoros pentru sănătate și wellbeing, dincolo de nevoile de comunicare ale brandului. Aștept cu nerăbdare prima noastră campanie integrată care urmează să apară în scurt timp.”
Mai multe detalii despre MedLife sunt disponibile aici: https://www.medlife.ro/despre-noi.