O nouă înţelegere între Sony Corporation şi UEFA, valabilă pe perioada 2009 – 2012, a creat oportunităţi pentru întreaga familie Sony
Sony Ericsson va demara o campanie globală de marketing în jurul UEFA Champions League, în baza unei noi înţelegeri între partenerii tradiţionali Sony Corporation şi UEFA. Sony Ericsson va deveni în acest fel telefonul oficial al UEFA Champions League, până în 2012.
Programul se va adresa fanilor fotbalului şi va continua linia campaniilor trecute prin care Sony Ericsson a oferit pasionaţilor acces la sportul preferat.
Scopul programului este să ofere utilizatorilor cea mai bună experienţă a fotbalului pe telefonul mobil şi acces la meciurile din campionat, indiferent dacă se află pe stadion sau la o terasă cu prietenii, atâta timp cât au telefonul Sony Ericsson la ei. Aplicaţia GPS, care se regăseşte pe smartphone-urile Sony Ericsson, dar şi o aplicaţie nouă, dezvoltată în parteneriat cu UEFA.com, le permit utilizatorilor să se bucure de campionat oriunde se află.
“Suntem încântaţi că anunţăm demarea acestui program global de marketing în jurul UEFA Champions League. Folosind aplicaţia GPS de pe telefoanele Xperia pentru a îmbunătăţi experienţa fanilor este o parte importantă a proiectului. Această iniţiativă duce mai departe tradiţia altor campanii internaţionale de sponsorizare” a declarat Lennard Hoornik, Corporate Vice President şi Head of Global Marketing, Sony Ericsson.
Despre parteneriatul Sony şi UEFA Champions League:
Sony Corporation este partener oficial al UEFA Champions League din 2006/2007. Ca parte a înţelegerii recente încheiate între cei doi parteneri, pe perioada 2009-2012, Sony Ericsson va fi telefonul oficial al UEFA Champions League.
Despre Sony Ericsson
Sony Ericsson este un joint-venture realizat între Sony şi Ericsson, înfiinţat în octombrie 2001. Sediul central al companiei este în Londra şi are birouri în toate pieţele internaţionale importante. Viziunea globală a companiei este de a deveni liderul industriei în divertismentul oferit prin comunicare. În contextul în care noile modalităţi de comunicare prin Internet şi media sociale devin divertisment, Sony Ericsson oferă un mod captivant de interacţiune pentru consumatori prin intermediul telefoanelor, accesoriilor, conţinutului generat şi aplicaţiilor. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi: www.sonyericsson.com.