Conform unui sondaj realizat de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro in randul utilizatorilor sai inscrisi in modulul de marketing online avansat SMARTfinancial Poll Contest, 55,56% dintre respondenti au declarat ca firma la care lucreaza sau pe care o detin include si un departament de comunicare – relatii publice.
Sondajul, realizat promotional la comanda PRwave International (www.prwave.ro), a mai aratat ca 38,1% dintre cei ce au raspuns sunt interesati in primul rand de comunicare in business, 26,98% de marketing, 20,63% de imagine, mai putini alegand media buying/selling si servicii de relatii publice.
La nivelul componentei de marketing a sondajului respectiv, important este de precizat ca 74,6% dintre respondenti au aflat prima data de PRwave.ro din acel sondaj.
Studiul a mai realizat, in scop publicitar, o colectare a parerilor utilizatorilor legate de site-ul PRwave, de calitatea design-ului si a continutului. Mai mult de jumatate dintre persoane au subliniat ca sunt interesate in primul rand de stiri din PR, iar 85% au considerat ca actualizarea informatiilor este buna si foarte buna.
Sondajul este inca in desfasurare pe timp nelimitat, iar rezultatele originale sunt disponibile doar la cerere, direct online, institutiilor de specialitate sau din domenii conexe, inclusiv mass-media in general. Important este de spus ca la sondaj se poate raspunde doar in urma inscrierii gratuite pe www.SMARTfinancial.ro , in modulul SMARTfinancial Poll Contest, dupa completarea unui profil personal. Participantii la sondaje primesc puncte prin care pot alege diverse premii oferite de partenerii SMARTfinancial.ro.
Ca si celelalte sondaje realizate de www.SMARTfinancial.ro, sondajul este relevant pe categoria sa: clasa medie si clasa business, utilizatori de internet, persoane educate, deschise spre nou, dinamice, tinere, din mediul urban. Concret, la data scrierii acestui sondaj, conform datelor colectate in SMARTfinancial Poll Contest – 59,02% barbati, 40,98% femei, varsta 75,61% intre 18 si 35 de ani, peste 14% intre 36 si 45 de ani ca target principal, 98,05% din mediul urban, 31% absolventi de liceu si 54% absolventi de facultate, plus 13,66% absolventi de studii superioare.
{mosloadposition user10}