Extinderea ridică oferta comercială la 410 de magazine
· Investiţie de 9,6 milioane € (22,8 milioane R$)
· Centrul comercial dispune în prezent de 410 spaţii comerciale şi peste 122.000 m2 suprafaţă totală închiriabilă (GLA)
· Proiect arhitectural inovator pentru Brazilia
· Oferta comercială se îmbunătăţeşte cu mărci de prestigiu
Sonae Sierra, prin filiala Sonae Sierra Brasil, a inaugurat prima extindere a Parque D. Pedro Shopping, în Campinas, Brazilia, proiect ce reprezintă o investiţie de 9,6 milioane € (22,8 milioane R$) şi care s-a materializat prin inaugurarea unei noi alei cu 34 de noi spaţii comerciale cu o suprafaţă totală închiriabilă de 5.450 m2. Odată cu inaugurarea noii alei comerciale, numărul total de magazine din Parque D. Pedro Shopping se ridică în prezent la 410, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 122.471 m2.
Noul proiect arhitectural are un concept original şi inovator, folosit în premieră pe piaţa din Brazilia, având la bază diversitatea faţadelor spaţiilor comerciale, realizate din materiale naturale cum ar fi piatra de Goiás şi piatră fasonată, în combinaţie cu pereţi de cărămidă sau de sticlă şi texturi minerale. Pardoseala este din granit şi mozaic de Portugalia. Diferenţa de nivel folosită pentru vitrine îi conferă spaţiului farmecul unui bulevard în aer liber.
Proiectul de amenajare a spaţiilor verzi include plante luxuriante şi oglinzi de apă care plasează clienţii în atmosfera zonelor comerciale în aer liber în timp ce se află într-o ambianţă modernă, atractivă şi sofisticată.
Noua alee comercială aduce un mix de magazine cu precădere din zona modei, pentru a îmbunătăţi oferta de magazine existente în centrul comercial şi opţiunile comsumatorilor. Printre noile magazine se numără mărci importante cum ar fi Nike, Adidas, Siberian, Crawford, Cavalera, Dress To, Luigi Bertolli, Santa Lolla şi TVZ, alături de multe altele.
În opinia lui Fernando Guedes de Oliveira, CEO al Sonae Sierra „extinderea Parque D. Pedro Shopping reflectă dinamismul pe care Sonae Sierra caută să-l încorporeze permanent în centrele sale comerciale, pentru a le spori valoarea şi a le aduce o înfăţişare nouă care să răspundă aşteptărilor tuturor celor care le vizitează”.
Despre Parque D. Pedro Shopping:
Deschis în martie 2002, acesta a fost primul centru comercial tematic din Brazilia. Datorită localizării, Parque D. Pedro acoperă o zonă care include 25 de municipalităţi şi atrage în medie 1,8 milioane de vizitatori lunar.
Extinderea ridică la 410 numărul de spaţii comerciale din centrul comercial, dintre care 23 sunt magazine mari cum ar fi C&A, Zara, Fnac, Etna, Fórmula Academia, Renner, Riachuelo, Marisa, Telhanorte, Walmart hypermarket, alături de alte 269 de magazine satelit, 55 de restaurante, 37 de magazine de servicii, 15 complexe-cinematograf Kinoplex, Teatrul Parque D. Pedro cu un total de 340 de locuri, un Centru Medical de 600 m2 şi 8.000 de locuri de parcare.
Graţie eficienţei sale cu privire la mediu, Parque D. Pedro a primit certificarea ISO 14001 în 2007, devenind astfel primul centru comercial din Brazilia cu o astfel de certificare. De asemenea, acesta a fost primul centru comercial din Brazilia dar şi din Europa certificat conform normei 18001 OHSAS (Occupational Health & Safety Advisory Services) pentru Sănătate şi Siguranţa Muncii.
{mosloadposition user9}