· O investitie de 62 milioane de Euro (160 milioane Reais brazilieni)
· Centrul comercial va crea 700 de noi locuri de munca in timpul fazei de constructie si inca 2000 de locuri dupa inaugurare
· 201 magazine – dintre care 11 de mari dimensiuni, un hypermarket Walmart si 6 sali de cinema Cinemark
· Concept de arhitectura si decoratiuni inspirate de culorile si texturile savanei braziliene
Sonae Sierra, prin intermediul filialei sale Sonae Sierra Brazilia, a inceput constructia centrului comercial Uberlandia Shopping situat in regiunea Mineiro Triangle, in Uberlandia. Programat pentru inaugurare in 2011, Uberlandia Shopping se va desfasura pe o suprafata de 154.000 m2 si reprezinta o investitie de 62 milioane de Euro.
In timpul constructiei noului centru comercial se vor crea 700 de noi locuri de munca, iar dupa inaugurare vor fi generate inca 2000 de noi locuri de munca.
Desfasurat pe doua nivele, Uberlândia Shopping va avea in prima faza o supafata totala inchiriabila de 37,600 m2 totalizand 201 de magazine – dintre care 11 de mari dimensiuni, 21 de restaurante, un hypermarket Walmart si 6 sali de cinema Cinemark de ultima generatie. In plus, Uberlandia Shopping va oferi 2 400 de locuri de parcare pentru masini si un spatiu destinat parcarii bicicletelor, care va face legatura cu pista urbana de biciclete.
“Scopul nostru il reprezinta consolidarea brand-ului nostru prin investitii in centre comerciale moderne si inovative. Uberlandia Shopping este primul proiect Sonae Sierra in statul Minas Gerais, stat cu un potential de piata ridicat” afirma João Pessoa Jorge, CEO Sonae Sierra Brazilia.
Concept de arhitectura inspirat de savana braziliana
Proiectul de arhitectura, conceput de José Quintela da Fonseca, Manager de Dezvoltare Arhitecturala si Concept pentru Sonae Sierra, este inspirat de vegetatia luxurianta si de aspectele naturale ale savanei locale prin decoratiuni, culori si texturi dar si prin elemente naturale aduse din savana – pietrele care vor fi folosite pentru fatade si coridoare dar si copacii “Ipe” – cel mai cunoscut simbol al florei locale – care vor fi integrati in peisajul proiectului si a caror reprezentare grafica stilizata este folosita si in logo-ul noului centru comercial.
Asimetria si formele geometrice predomina intregul concept arhitectural si favorizeaza lumina naturala prin utilizarea unor mari suprafete de sticla. Centrul comercial va oferi o panorama impresionanta asupra orasului vizibila in special la al doilea nivel, in zona de food court, oferind peste 1000 de locuri si o terasa in aer liber de 100 de locuri.
Centru comercial ‘verde’, respectand normele de Sanatate si Siguranta
La fel ca si celelalte proiecte dezvoltate de Sonae Sierra, Uberlandia Shopping indeplineste cele mai riguroase cerinte stabilite de Sistemul de Management al Companiilor responsabile fata de mediu. Noul centru comercial va adopta cele mai moderne solutii eco-eficiente in vederea reducerii consumului de apa si energie si a obtinerii certificatului de mediu ISO 14001 acordat pentru managementul constructiei, la fel ca Manaura Shopping din Manaus.
Uberlandia Shopping va beneficia si de sisteme automate centralizate de ultima generatie eficiente din punct de vedere energetic si un sistem de colectare a apei de ploaie care va asigura atat irigarea florei din centrul comercial cat si ultilizarea pentru sistemul de prevenire a incendiilor si la curatenia centrului comercial.
Un alt obiectiv il constituie obtinerea inca din faza de constructie a certificatului de Sanatate si Siguranta OSHAS 18001 privind Sistemul de Evaluare al Sanatatii si Sigurantei la Locul de Munca. In anul 2008, Sonae Sierra a fost prima companie din domeniu care a obtinut acest certificat pentru un centru comercial aflat in operare pe pietele din Europa si Brazilia.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}