- “Open mind, greater value” este noua poziționare a Sierra, care reflectă misiunea sa de a-și extinde business-ul către domenii noi, în conformitate cu cea mai recentă strategie adoptată de companie.
- Noua identitate face parte din misiunea companiei de a contribui activ la regenerarea urbană și la crearea orașelor viitorului, concentrându-se pe dezvoltarea activelor imobiliare cu utilizare mixtă, pe furnizarea de servicii și gestionarea fondurilor de investiții.
Sonae Sierra anunță o nouă imagine și poziționare de brand, ilustrând noua strategie a companiei.
“Noua noastră strategie de business înglobează o nouă ambiție de creștere și necesită mai multă deschidere din partea companiei, către noi sectoare de piață, cu o poziționare mai amplă și mai flexibilă. Sintagma „Open mind” reflectă tocmai acest lucru. Cu această deschidere ne dorim să generăm mai multă valoare adăugată, economică, de mediu și socială (“Greater value”), creând, dezvoltând și gestionând spații care promovează experiențele necesare pentru orașele viitorului, cu o calitate mai bună și mai sustenabilă a vieții, pentru oameni și comunități”, a menționat Inês Drummond Borges, Chief Transformation Officer, Sierra.
Pe lângă accentul pus pe crearea de valoare adăugată și deschiderea către business-uri mai diverse, această evoluție va spori elementele diferențiatoare ale companiei pe piață. Acestea includ: capacitatea de a crea parteneriate pe termen lung cu investitori, instituții și profesioniști cheie; consolidarea perspectivelor locale, îmbinate cu bunele practici ale unui jucător de talie internațională; pragmatismul și expertiza de a face lucrurile să se întâmple și accentul pus pe sustenabilitate sunt, de asemenea, aspecte care vor fi consolidate prin noua poziționare. Noua imagine este în linie cu noua identitate adoptată de Sonae.
Un nou ciclu de dezvoltare, o nouă strategie
Această repoziționare a brand-ului ilustrează noua strategie de business anunțată recent de companie, care se axează pe patru piloni:
Primul se referă la extinderea business-ului de administrare a fondurilor de investiții, prin crearea de vehicule adaptate obiectivelor de rentabilitate și sustenabilitate ale diferitelor tipuri de investitori.
Al doilea pilon este reprezentat de extinderea activității companiei în domeniul imobiliar, pentru a include proiecte urbane sustenabile și care să se diferențieze, integrate în viața de zi cu zi a comunităților locale și cu diferite utilizări − rezidențială, de birouri, pentru activități comerciale și de divertisment.
Al treilea pilon vizează consolidarea ofertei de servicii imobiliare, în concordanță cu noile concepte proiectate pentru orașe, prin intermediul Reify., unitatea de business a Sierra care se axează pe furnizarea de soluții multidisciplinare pentru crearea, modificarea sau extinderea spațiilor.
Al patrulea pilon se referă la adaptarea portofoliului de centre comerciale administrate la cerințele viitorului, prin crearea de experiențe diferențiatoare și pe mai multe canale, oferind valoare adăugată pentru consumatori, chiriași și parteneri.
Sustenabilitatea rămâne esențială pentru poziționarea Sierra în toate ariile de business, reprezentând dintotdeauna un element diferențiator al companiei.