SomProduct, retailer de mobilă şi decoraţiuni pentru casă, anunță pentru primul trimestru al anului 2022 o creștere de 180% a cifrei de afaceri, de la 6 milioane la 17 milioane de lei. Cu o experiență de peste 13 ani în industria Home&Deco, compania SomProduct s-a impus din 2018 pe piața din România și a ajuns să dețină în prezent un spațiu de depozitare de peste 12.500 de metri pătrați.
În anul 2008, Sergiu și Cristina Cadar puneau bazele unui magazin online, cu doar câteva produse: trei saltele, o somieră, o canapea. Portofoliul de produse cuprinde în prezent aproximativ 100.000 de produse premium, din game variate, de la peste 450 de furnizori din întreaga lume, care reprezintă seturi de mobilier pentru dormitor, living, camera copiilor, birou, bucătărie, fotolii, canapele și colțare, până la covoare, textile, decorațiuni interioare și elemente de design, corpuri de iluminat, electrocasnice și obiecte pentru terasă și grădină.
”Am început în 2018, cu un depozit de 2.200 de mp la Baia Mare, iar după un an am relocat un spațiu la Cluj de 5.500 mp. De-a lungul timpului, spațiile de vânzare și cele logistice au crescut cu 400% de la 2.500 mp la 12.500 mp, cât deținem în momentul actual, în 3 orașe importante din țară, București, Cluj-Napoca și Brașov.” – au declarat Sergiu și Cristina Cadar.
“Țintim către 500.000 clienți pe an, așadar vom deschide show-room-uri în alte orașe din România”
Interesul tot mai crescut al românilor pentru amenajări interioare, design și mobilier, îi determină pe soții Cadar să exploreze noi piețe, să deschidă show-room-uri în alte orașe relevante din România și să depășească numărul actual de cumpărători care însumează peste 100.000 de clienți pe an. De asemenea, focusul vânzărilor online rămâne în continuare o prioritate pentru business și înregistrează o creștere a numărului vizitatorilor online ai site-ului somproduct.ro, care conform statisticilor a crescut de la 13 milioane la 21 de milioane de vizite pe an.
”În următorii 3-5 ani, ne propunem să devenim cel mai mare brand Home&Deco din România cu peste 500.000 clienți anual. Prioritatea noastră principală pe următorii 3 ani înseamnă deschiderea de noi show-room-uri de dimensiuni medii-marii în orașele relevante din țară. Noi credem în mixul dintre offline și online, astfel vom fi în continuare prezenți online pe toate canalele media, iar promovarea online va rămâne una dintre liniile principale de business, dar ne dorim să abordăm o strategie omnichannel complexă, cu magazine în cât mai multe locaţii, nu doar din România, pentru o experiență completă pentru clienții noștri.” – au declarat Sergiu și Cristina Cadar.
Creșterea numărului de angajați și extinderea în afara granițelor
Creşterea cifrei de afaceri a fost susţinută de extinderea pe plan internațional, unde vânzarile externe, în principal Ungaria și Franța, au ajuns la aproximativ 3.5 milioane de lei pe an, ceea reprezintă 5% din cifra de afaceri. Unul dintre pilonii de bază ai strategiei brandului SomProduct este politica de îmbunătățire constantă a serviciilor și produselor, în concordanță cu necesitățile și feedback-ul clienților.
Pentru a susține această dezvoltare continuă, SomProduct aproape și-a dublat numărul angajaților de la 70 la 135, cu accent pe consolidarea echipelor executive. Pilonii de succes ai business pentru anul 2022 rămân în continuare satisfacția clienților și livrarea într-un timp cât mai rapid.
Având experiență în livrarea și transportul de mobilier greu și voluminos, SomProduct a pus bazele unei companii de curierat proprii. SMP Courier operează cu o flotă de 15 vehicule și o reţea de parteneri atenţi selecţionaţi la nivelul întregii ţări, dar și în Budapesta. Termenul de livrare al produselor de mobilier greu din SMP Courier fiind de 3-5 zile.