CA a oferit SolvIT Networks nominalizarea “CA Partner of the year 2008” in cadrul conferintei anuale, CA World, desfasurata in Las Vegas, Nevada.
“Nominalizarea SolvIT in calitate de “CA Partner of the Year 2008” a insemnat pentru noi recunoasterea oficiala a competentelor si realizarilor noastre. Dupa 5 ani de munca sustinuta, suntem onorati de faptul ca dintre miile de colaboratori CA, SolvIT se numara intre Top 5 EMEA Partners si Top 16 la nivel mondial. Principiile fundamentale care ne-au condus catre aceasta "elita" a partenerilor CA din intreaga lume sunt profesionalismul, seriozitatea si flexibilitatea. Aceste avantaje competitive ne ajuta sa ne adaptam continuu la tendintele evolutive ale mediului de business, sa intelegem necesitatile complexe ale companiilor in conditiile economice si tehnologice actuale si sa oferim solutii de ultima generatie in conditii de maxima rentabilitate pentru partenerul de business. Avem convingerea ca, pe termen mediu si lung, ne vom mentine si vom evolua in aceasta directie ascendenta, iar cand spun acest lucru am in vedere, atat numarul si complexitatea proiectelor din Romania, cat si proiectele de extindere regionala demarate” – a declarat Mihai Scemtovici – Business Development Manager al SolvIT Networks.
Succesul echipei SolvIT are la baza in primul rand un volum foarte mare de munca, dar in acelasi timp si orientarea corecta a acestui efort continuu. Planul de business SolvIT s-a bazat inca de la inceput pe o buna cunoastere a mediului de afaceri si a tendintelor evolutive ale acestuia. Inca din primul an de parteneriat cu CA, SolvIT a demarat un amplu proces de modelare si dezvoltare a pietei IT din Romania. In prezent, toti partenerii SolvIT recunosc si apreciaza rentabilitatea solutiilor software comprehensive si unitare oferite de CA, precum si valoarea adaugata conferita de implementarea acestora de catre o echipa de profesionisti.
Acestea au fost motivele principale care au stat la baza deciziei CA de a oferi acest premiu companiei SolvIT, recunoscand si declarand astfel oficial valoarea si realizarile acesteia. Criteriile clasamentului CA au fost realizarea si respectarea unui plan de business orientat spre succesul pe termen mediu si lung, sustinerea unui program bine structurat de training si suport, precum si implementarea strategiilor de marketing ale CA, in functie de specificul regional al fiecarui partener.
Un alt criteriu important de departajare a fost nivelul vanzarilor pe anul 2008, an care a reprezentat pentru SolvIT un moment de varf al proceselor comerciale. Seriozitatea, competenta si profesionalismul echipei au format in timp o imagine foarte buna companiei SolvIT, determinand o crestere accelerata a cifrei de afaceri pe solutiile CA. Ca urmare a recomandarii clientilor din portofoliul SolvIT, un numar din ce in ce mai mare de companii solicita acesteia, atat serviciile de consultanta, cat si pe cele de implementare, service si mentenanta.
Strategia SolvIT pentru aceasta perioada se bazeaza pe studiul intens al pietei, pe detinerea unei imagini globale asupra intregului context economic, precum si pe un nivel ridicat de flexibilitate, adaptabilitate si inventivitate. Ca si pana acum, solutiile performante oferite de SolvIT se vor distanta puternic de cele de masa, remarcandu-se prin rentabilitate, stabilitate si eficienta.
{mosloadposition user10}