– Entelion anunţă implementarea soluţiei Teamshare pentru Ascendis –
Ascendis, cea mai mare companie de training şi consultanţă din România, a implementat Teamshare®, o soluţie de Customer Relationship Management (CRM), furnizată de Entelion Software. Prin această schimbare a procedurilor interne, s-a obţinut maximizarea eficienţei timpului de lucru, creşterea numărului de clienţi şi automatizarea procesului de vânzare.
Studiile de piaţă arată că implementarea unei soluţii CRM prezintă diverse beneficii, printre care şi creşterea venitului anual cu peste 10%, dar şi a ratei de retenţie a clienţilor şi a productivităţii cu peste 20%.
Ascendis, cea mai mare firmă de training şi consultanţă din România în domeniul dezvoltării organizaţionale, foloseşte în prezent o asemenea soluţie CRM, oferită de Entelion Software. Soluţia se numeşte Teamshare® CRM şi a fost implementată ca urmare a dezvoltării Ascendis la nivel naţional. Această modificare în structura firmei a atras anumite provocări de ordin organizaţional, precum accesul pentru întreg personalul la documentele companiei, sau menţinerea comunicării cu numărul tot mai mare de clienţi.
“Folosim soluţia Teamshare de ceva timp deja, şi suntem foarte mulţumiţi de rezultate. Ne-a ajutat să îmbunătăţim comunicarea între membrii echipei Ascendis. Prin natura muncii noastre, consultanţii Ascendis stau foarte puţin în sediu, de cele mai multe ori fiind implicaţi în diferite programe de training. În aceste condiţii era dificil ca informaţia să circule cursiv. Aveam nevoie de o soluţie web-based care să ne ofere acces rapid la bazele noastre de date. În cele câteva luni de când lucrăm cu echipa Entelion ni s-au îmbunătăţit considerabil procesele de comunicare şi vânzare”, a declarat Anca Barbu, PR Manager Ascendis.
Cu ajutorul acestei soluţii au fost implementate module pentru automatizarea procesului de vânzare şi de promovare şi iniţierea de campanii structurate de e-mail marketing. Acestea au ajutat la generarea de lead-uri de afaceri şi atragerea de noi clienţi. Printre aplicaţiile implementate se numără şi partajarea informaţiei, pentru facilitarea accesului angajaţilor la documente, şi gestionarea bazelor de clienţi şi prospecţi în vederea îmbunătăţirii controlului asupra acestor baze de date. Măsurile descrise mai sus au dus la reducerea timpului pierdut pentru căutarea materialelor informaţionale şi maximizarea eficienţei timpului de lucru.
Mai multe detalii despre acest subiect puteţi afla accesând //www.teamshare.ro/html/corporate/studii-de-caz/ascendis-1259.htm.
{mosloadposition user10}