Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările personalizate de produse generate cu AI
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea automatizată a datelor, este de acum integrată în MerchantPro, cea mai populară soluție de eCommerce din România, dezvoltată de ShopMania Net.
„Am pornit de la ideea de a eficientiza fiecare vizită pe site-urile eCommerce, prin afișarea automatizată pe baza Inteligenței Artificiale (AI) a recomandărilor de produse, axate pe comportamentul fiecarui vizitator. Cum costul de achiziție a clienților este din ce în ce mai mare pentru magazinele online, le venim în ajutor cu acest serviciu / această soluție, pentru a le ajuta să fie cât mai profitabile. Eficiența produsului nostru a fost demonstrată și de finanțarea de succes din 2022, dar și de adopția tot mai crescută, în rândul magazinelor online. Prin integrarea cu MerchantPro, platformă esențială pentru eCommerce-ul românesc, facem un pas natural în strategia noastră de a ajunge mai aproape de afacerile online și de a fi și mai ușor de accesat”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator, Aqurate.
MerchantPro este cea mai populară soluție SaaS de eCommerce din România. Cu peste 15 ani de experiență, platforma a făcut zona de eCommerce tot mai accesibilă și permite oricărui comerciant să dezvolte o afacere online stabilă și eficientă.
Prin colaborarea Aqurate cu MerchantPro, magazinele online au acces la o integrare rapidă, cu un singur click, cu Aqurate Personalize – motorul eficient de recomandări de produse bazat pe inteligență artificială.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările de produse generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Prin folosirea Aqurate în platforma MerchantPro, utilizatorii pot activa variate tipuri de recomandări de produse, ce pot fi afișate pe pagina de produs sau în pagina coșului de cumpărături, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență personalizată de achiziții online. De asemenea, utilizatorii pot folosi recomandările de produse pentru a-și personaliza mesajele din newsletter, pentru o mai bună retenție a clienților.