Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutii prezentate la Salonului Cercetarii

Siveco

Soluţiile software prezentate de SIVECO România în cadrul "Salonului Cercetãrii" au inclus pachetul EAS SIVECO Applications, platforma de eLearning, AeL Enterprise, soluţia de Business Inteligence – SIVECO Business Analyzer şi soluţia de management al documentelor şi al fluxurilor de lucru – SIVADOC

Complexul Expoziţional ROMEXPO a găzduit recent Salonul Cercetãrii 2006.  Organizată sub egida Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii de cãtre Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã în parteneriat cu SIVECO România, expoziţia a prezentat activitatea de cercetare din România din domenii diverse: energie, nanotehnologii şi nanomateriale, viaţã şi sãnãtate, agriculturã şi biotehnologii, mediu şi dezvoltare durabilã, tehnologia informaţiei şi telecomunicaţii, transporturi şi urbanism, securitate şi spaţiu.

Implicarea SIVECO Romania în acest eveniment are la bază interesul constant acordat de companie activităţii de cercetare – dezvoltare, cu un impact deosebit asupra evoluţiei industriei de software autohtone.

Soluţiile software prezentate de SIVECO România în cadrul "Salonului Cercetãrii" au inclus pachetul SIVECO Applications de tip EAS (Enterprise Applications Suite), platforma de eLearning, AeL Enterprise, soluţia SIVECO din sfera Business Inteligence – SIVECO Business Analyzer, precum şi soluţia de management al documentelor şi al fluxurilor de lucru, SIVADOC.

Pachetul integrat de management al resurselor întreprinderii reprezintã rezultatul a 11 ani de dezvoltare şi implementare de provenienţã 100% româneascã, un produs autohton ce concureazã cu succes companii de renume mondial în domeniu. Soluţiile cuprinse în pachetul integrat SIVECO Applications se bazeazã pe cele mai noi tehnologii, adresându-se companiilor medii şi mari din toate sectoarele industriale şi comerciale. Dezvoltarea componentelor din pachetul Integrat s-a realizat pe baza cerinţelor exprimate de utilizatori fãrã cunoştinţe informatice, dar experţi în domeniile lor de activitate. Acest lucru a făcut posibilã rezolvarea de cãtre ansamblul componentelor a problemelor specifice domeniilor acoperite, lansarea de noi versiuni fiind determinatã în primul rând de necesitãţile beneficiarilor, de modificãri ale legislaţie sau ale modului de tratare a problematicii acoperite şi de schimbãri la nivelul tehnologiei informatice. Caracterizat printr-o flexibiltate deosebitã şi prin înaltã capacitate de adaptare la business-ul beneficiarului, soluţiile oferite de SIVECO România oferã ca principale facilitãţi: gestiunea economicã eficientã, automatizarea fluxurilor de date, consisitenţa şi coerenţa datelor, regãsirea şi raportarea rapidã a informaţiilor, reproiectarea fluxurilor informatice.

Destinat atât instruirii asistate de calculator (Computer Assisted Learning – CAL) cât şi instruirii la distanţã/ne-asistatã (Computer Based Learning), platforma de eLearning AeL Enterprise este primul sistem de acest fel dezvoltat în întregime în România. AeL Enterprise este o platformă integrată completă, de instruire şi gestiune a conţinutului, dedicată mediilor de instruire din cadrul corporaţiilor, putând fi adaptată cu uşurinţă la cerinţele specifice fiecărei organizaţii.  Sistemul este construit după un model flexibil atât din punct de vedere organizaţional, cât şi din punct de vedere al materialelor de instruire gestionabile (se pot realiza sesiuni interactive cu ajutorul facilitatilor multimedia, videoconferintelor, iar în cadrul prezentărilor se pot integra majoritatea tipurilor de documente MS Office cunoscute, filme şi alte materiale multimedia). AeL poate fi folosit în diferite limbi, regiuni, pe niveluri de studiu şi tipuri de organizaţii, dispunând şi de facilitaţi de testare, pentru a veni în întâmpinarea nevoii de măsurare a impactului şi eficacităţii programelor de instruire în vederea îmbunătăţirii continue a performanţelor angajaţilor.

SIVECO Business Analyzer, instrument dinamic ce permite accesul managementului la informaţia criticã în timp real conducând la competitivitate sporitã prin promptitudinea deciziilor, se bazeazã pe tehnologia de procesare analiticã în timp real (OLAP), una dintre cele mai noi şi performante în domeniul prelucrãrii informaţiei.  Integrator al informaţiilor dintr-o companie, SIVECO Business Analyzer propune beneficiarilor analize multidimensionale complexe care sã ofere diagnosticul activitãţii, dovedindu-se extrem de flexibil şi de adaptabil la necesitãţile şi realitãţiile specifice obiectului de activitate al companiei.

Scopul sistemului de management al documentelor SIVADOC este acela de a facilita munca, permiţând o gestionare uşoară a documentelor şi a versiunilor acestora pentru echipele implicate în funcţionarea companiei sau instituţiei.  Prin utilizarea soluţiei dezvoltate de SIVECO, timpul de răspuns la solicitări se reduce,  permiţându-se urmărirea modului de desfăşurare a activităţilor.

Bucuresti, 12.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.