Despre dezvoltarea domeniului call center in Romania s-a scris adesea in mass-media in ultimii ani. Piata romaneasca de specialitate s-a dezvoltat puternic pe de o parte la nivel intern (prin dezvoltarea economiei in general, a retailului modern, a serviciilor etc.), pe de alta parte bazandu-se pe piata externa (companii numeroase din afara tarii profita de serviciile de calitate din Romania, dar si de preturile excelente).
In prezent, piata de call center s-a maturizat, nume importante s-au conturat si au ajuns la standarde inalte de calitate, pastrand in continuare preturi atractive. Pentru clienti (de la IMM-uri la corporate), exista acum solutii profesionale, la cheie, inclusiv in segmentul de servicii outbound.
“Call Center-ul nostru va ofera o gama foarte larga de servicii OutBound, special concepute si individualizate de specialistii noastri pentru fiecare gama de servicii sau produse in parte”, se precizeaza pe website-ul topcallcenter.ro.
Serviciile outbound sunt special concepute de specialisti pentru a indeplini diverse nevoi, de exemplu pentru a facilita promovarea produselor si serviciilor comercializate de diverse business-uri, pentru a facilita vanzarea produselor si serviciilor catre acele categorii de populatie interesate special de acestea sau pentru a obtine informatii pertinente cu privire la folosinta efectiva a produselor si serviciilor achizitionate (atat aspectele pozitive, cat si cele negative).
De asemenea, serviciile outbound au rolul de a corela mai bine portofoliul de produse sau/si servicii cu dorintele si nevoile clientilor finali. Se analizeaza practic ce elemente nu functioneaza asa cum trebuie, unde exista posibilitate de imbunatatire, cum anume trebuie actionat.
“Call Center-ul nostru va ofera solutii facile de promovare a produselor si serviciilor care fac obiectul activitatii dumneavoastra, prin campanii de Telemarketing, bine tintite exact catre acele categorii de populatie carora le sunt destinate”, se mai precizeaza in sursa citata. Se pot afla astfel informatii complete despre serviciile de telemarketing de la topcallcenter.ro, putandu-se solicita o oferta dedicata. In acest domeniu, desigur ca totul este personalizat, fiecare colaborare este unica, desi standardele inalte de calitate sunt un reper in orice proiect derulat pentru clienti.