de la OPS si FRIENDS Advertising
Open Public Services (OPS) si FRIENDS Advertising anunta un parteneriat pe doi ani, care tinteste dezvoltarea unei solutii integrate de strategie de comunicare si maximizare a ROI in gestiunea campaniilor de marketing direct.
In urma colaborarii pe doua proiecte aflate in dezvoltare ((www.curentieftin.ro si //e-roma.ro/), OPS si FRIENDS au decis sa isi cumuleze expertiza intr-un efort comun dedicat companiilor cu viziune antreprenoriala.
Smart Lead Generation (SLG) se defineste ca prima solutie romaneasca de optimizare a fluxului de vanzare directa, agregand elemente complexe de strategie de comunicare, branding, e-commerce, logistica si management de baze de date.
“SLG e raspunsul la presiunea tot mai mare din piata pe sistemul de distributie, in cadrul companiilor emergente ce vand marfuri pretabile si la o vanzare directa. Trivial spus, daca ai o marfa buna, ce merita distribuita national, nu are niciun sens sa deschizi un magazin cu 100.000 euro si sa mai cheltui anual cateva sute de mii in operatiuni de marketing si distributie. SLG iti poate oferi un sistem perfect sustenabil, dupa un set-up ce necesita o investitie de aproximativ trei ori mai mica.” spune Sorin Tranca, fondatorul agentiei FRIENDS (www.friendsadvertising.ro).
Scopul parteneriatului este acela de a genera un plus de customer value si integrare prin realizarea mixului ideal intre marketingul direct, axat pe masurabilitate, cultivarea unei relatii directe cu consumatorul, maximizarea sistematica a ROI-ului, creativitate si know-how oferit de o agentie de publicitate cu mare experienta in cresterea de businessuri locale (ea insasi fiind un asemenea business).
“Dupa aproape 20 de ani in logistica si vanzari directe, putem spune ca urmatorul pas e sa incepem sa deschidem piete. Ultimii ani ne-au aratat ca acolo unde exista pricepere antreprenoriala, putem livra rezultate extraordinare. Noi am fi foarte incantati sa apara si capital romanesc in jocul asta al rezultatelor eficiente, clientii nostri din afara Romaniei sunt foarte bucurosi sa urmeze un proces de generare de lead-uri destept, masurabil si corect construit.” adauga Onut Coaca, fondator OPS (www.open.ro).
Ca efect secundar, Smart Lead Generation (SLG) isi propune sa transforme paradigma gestionarii logisticii in domenii precum asigurari, beauty, health care, auto, farmaceutice, imbracaminte si accesorii, dar si intreprinderi e-comerce si activitati promotionale.
OPS, Open Public Services, este cea mai mare firma de marketing direct din Romania, cu aproape 20 de ani de experienta si peste 100 de angajati, cu un portofoliu consistent format din lideri de piata din domeniul cosmetic, life care, food and beverage, farmaceutic, bancar, tobacco, petrolier, auto, asigurari, electronice.
Este singura companie romaneasca capabila sa livreze servicii complete pe intreg procesul de direct marketing (de la gestiune si optimizare de campanii pana la fulfillment) avand ca puncte forte logistica si competenta inginerilor si programatorilor in problematica bazelor de date.
FRIENDS Advertising reprezinta una dintre cele mai cunoscute agentii independente din Romania, fondata acum 11 ani in jurul celei mai longevive echipe de creatie romanesti (Bojan Spasic / Sorin Tranca).
Cu un portofoliu cumulativ de sute de clienti si campanii pentru branduri precum Silva (Heineken Romania), Delikat, Dero, Sunsilk, Knorr, Bayer, Canon CEE, Fan Courier, European Drinks, Rigips Romania sau Philip Morris International, FRIENDS se remarca prin insumarea eficienta a unei gandiri strategice, creativitate, competente si expertize de branding si comunicare.