Compania Aquincum Invest, unul dintre cei mai important povideri de solutii complexe de management de proiect, managementul costurilor, constructiilor si consultantei in servicii, membru al Óbuda-Újlak Group, isi adapteaza serviciile de strategia la perioada de criza economica. Noile orientari, implica o reactive prompta si adaptata la schimbarile pietei pentru a intampina cat mai bine nevoile clientilor sai.
Atat in Romania, cat si in plan international ne confruntam cu aceleasi probleme dar pe nivele diferite, in functie de gradul de dezvoltare al fiecarei tari. Criza economica a dus la stoparea sau amanarea unor proiecte, aceste decizii depinzand de puterea financiara a fiecarui investitor. Incepand cu sfarsitul anului 2008, majoritatea proiectelor Aquincum au avut parte de schimbari totale sau partiale.
Despre reactiile pietei de imobiliare in fata crizei financiare, Csaba Szilagy, Country Manager Aquincum Invest, declara: “Noi oferim destul de des servicii de verificare a proprietatilor, de cele mai multe ori pentru aceeasi clienti. Cu ajutorul rapoartelor noastre, clientii pot evalua riscurile tehnice ale realizarii unei cladiri noi. In ultimele luni, a aparut o cerere noua din partea clientilor nostri. Nu mai investigam doar proprietatile pe care clientul are de gand sa le achizitioneze (numarul acestora scazand semnificativ), din ce in ce mai multi clienti ne cer sa analizam posibilitatea tehnica de a schimba diferite modalitati de utilizare déjà stabilite ale unui proiect. Scopurile acestor schimbari sunt de a reduce costurile cele mai importante si in consecinta, a iesi in intampinarea schimbarilor din conditiile de piata. Oferim astfel asistenta clientilor nostri prin servicii de constructii si project management.”
Totusi, criza nu conduce neaparat la scaderea profitului pentru investitorii in domeniul imobiliar, ea poate duce chiar la cresterea profitului. Pentru a mentine sau chiar creste profitul, Aquincum Invest a identificat o serie de masuri care pot aduce rezultate pozitive. Pentru proiectele déjà incepute, aceste masuri pot include: schimbarea pozitionarii produselor si reducerea costurilor prin schimbarea continutului tehnic si eficientizarii costurilor, renogocierea contractelor cu stake –holder-ii implicate in proiect, modificarea termenelor limita etc. Pentru proiectele care nu sunt incepute déjà, pot fi facute mai multe schimbari fundamentale: schimbarea functiei (partial sau total), a dimensiunilor, divizarea proiectului in mai multe etape etc.
Transformarea unui show-room logistic intr-un spatiu de birouri foarte eficientizat din punct de vedere al costurilor sau amenajarea mai multor spatii de depozitare mai mici ca dimensiune si mai flexibile in locul unui depozit mai mare sunt doar cateva din solutiile de reducere a costurilor aplicabile in domeniul imobiliar.
Despre Aquincum Invest: Aquincum Invest este filiala romaneasca a unui grup de company ce ofera solutii complexe de management de proiect, managementul costurilor, constructiilor si consultantei in servicii. Compania este prezenta in Romania incepand din anul 2001 si pana in prezent a dezvoltat proiecte imprtante in parteneriat cu arhitecti romani, obtinand satisfactia clietilor sai. Óbuda-Újlak Group, compania mama din care Aquincum face parte deruleaza proiecte in Europa Centrala si de Est de peste 20 de ani. Pentru informatii detaliate va rugam sa vizitati profilul grupului la: www.obuda-ujlak.com.
{mosloadposition user10}