Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutia VoIP Tenora creste flexibilitatea si eficienta call centerului CIEL Romania

Tenora, divizia VoIP a Modulo, a proiectat şi implementat o nouă soluţie de telefonie pentru CIEL Romania menită să ofere flexibilitate şi eficienţă.

Flexibilitatea, rapiditatea în rezolvarea problemelor, precum şi eficienţa costurilor sunt extrem de importante pentru a rămâne competitiv. CIEL România dorea ca toate aceste aspecte să fie adresate corespunzător de o soluţie de telefonie open source, modernă, care să maximizeze potenţialul infrastructurii existente. Tenora a proiectat, implementat şi configurat o soluţie de telefonie VoIP bazată pe platforma open source Asterisk. Divizia VoIP a Modulo (//www.modulo.ro) a oferit de asemenea training pentru echipa CIEL România, permiţându-le astfel să exploateze toate beneficiile soluţiei implementate.

Noua soluţie susţine atât activităţile call centerului CIEL România, cât şi toate celelalte nevoi de telefonie ale companiei. Pentru a mări eficienţa call centerului şi a îmbunătăţi interacţiunile cu clienţii, soluţia proiectată de Tenora permite monitorizarea în timp real a apelurilor procesate şi a acţiunilor agenţilor, precum şi rapoarte personalizate ale activităţii întregului departament şi ale fiecărui angajat în parte. În instalarea şi implementarea noii soluţii de telefonie, Tenora a păstrat infrastructura şi echipamentele existente ale CIEL România, asigurând eficienţă maximă din punct de vedere al costurilor.

„Dincolo de a răspunde tuturor nevoilor de comunicare ale unui client, o soluţie de telefonie eficientă trebuie să şi maximizeze investiţia acestuia, precum şi infrastructa existentă. De aceea centrala implementată de Tenora este flexibilă în utilizare şi management, integrând aplicaţia de call center, dar permiţând şi folosirea în regim de centrală de birou,” a explicat Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting.

„Suntem foarte multumiţi de noua soluţie deoarece am putut să o instalam pe infrastructura existentă şi nu a trebuit neapărat un echipament dedicat. Soluţia poate fi configurată pentru a răspunde tuturor cerinţelor noastre, este stabilă, şi nu a creat niciun fel de probleme după ce a fost configurată şi înţeleasă,” a declarat Silviu Rascanu , System Administrator Ciel Romaia.

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, proiectează şi implementează soluţii de comunicare avand ca obiective economia de timp şi resurse, eficientizarea activităţii şi comunicării cu clienţii, oferindu-le companiilor suportul necesar pentru a-şi creşte afacerile şi a-şi mări gradul de profitabilitate.

Bucuresti, 11.12.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.