Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Solutia Novensys for Warehouse adera la noile reglementari

ale Uniunii Europene privind trasabilitatea produselor de origine animala

Începând cu data de 1 iulie 2012 a intrat în vigoare REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) NR. 931/2011 AL COMISIEI din 19 septembrie 2011 privind cerinţele în materie de trasabilitate a alimentelor de origine animală stabilite în Regulamentul (CE) nr. 178/2002 al Parlamentului European şi al Consiliului.

Regulamentul Uniunii Europene Operatorii obligă producătorii din sectorul alimentar să se asigure că următoarele informaţii privind loturile de alimente de origine animală sunt puse la dispoziţie operatorilor economici cărora le sunt furnizate alimentele şi, la cerere, autorităţii competente:
– o descriere precisă a alimentului;
– volumul sau cantitatea de alimente;
– numele şi adresa operatorului din sectorul alimentar de la care s-a expediat alimentul;
– numele şi adresa expeditorului (proprietarul), în cazul în care acesta este altul decât operatorul din sectorul alimentar de la care s-a expediat alimentul;
– numele şi adresa operatorului din sectorul alimentar căruia i s-a expediat alimentul;
– numele şi adresa destinatarului (proprietarul), în cazul în care acesta este altul decât operatorul din sectorul alimentar căruia i s-a expediat alimentul;
– o referinţă de identificare a lotului sau a transportului, după caz;
– data expedierii alimentului;

Novensys pune la dispoziţia clienţilor săi soluţia proprie de gestiune a depozitului, una dintre singurele soluţii enterprise din România bazate pe arhitectura SOA (Service Oriented Architecture), tehnologie ce permite ca soluţia implementată să fie integrabilă transparent cu funcţionalităţi viitoare generate de creşterea afacerii sau de adăugarea de noi linii de business fără a afecta fluxul normal de lucru sau proceselor existente.

Soluţia este modulară si automatizează procesele specifice unui depozit (recepţie, asezare, reaprovizionare, picking, încărcare, inventar, transferuri, realizare pachete promo etc.) pentru a obţine un control total asupra tuturor activităţilor din depozit. Totodată, fiecare modul oferă o serie de funcţionalităţi specifice de inbound, outbound şi funcţionalităţi avansate care asigură trasabilitatea produselor de la furnizori şi/sau producţie, de la intrarea în depozit şi până la livrarea acestora către reţele de distribuţie sau clienţi. Astfel, implementarea soluţiei Novensys asigură aplicarea normelor europene şi urmărirea corectă a tuturor produselor tranzacţionate.

Pentru a urmări filmul de promovare a soluţiei, vă invităm să intraţi pe site-ul www.Novensys.com, pe canalul www.youtube.com/Novensys sau direct la link-ul: //www.youtube.com/watch?v=Gb6SNrR58m4.

Bucuresti, 02.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.