Management mai eficient, prin tehnologia informaţiei, finanţabilă nerambursabil
Marţi, 23 mai, Agora Media organizează cea de-a treia ediţie a conferinţei de afaceri SolePAD din acest an, de data aceasta la Timişoara, în sala Europa a Centrului de Afaceri Regional Timişoara (C.R.A.F.T.). Dedicată eficientizării managementului întreprinderii cu ajutorul tehnologiei informaţiei, conferinţa B2B SolePAD va cuprinde prezentări de aplicaţii pentru gestiunea informatizată a întreprinderii, managementul documentelor, soluţii de comunicaţii la costuri reduse, posibilităţi de creditare şi mai ales de obţinere de fonduri nerambursabile.
Acestea fac parte din fondurile structurale de dezvoltare oferite României de Uniunea Europeană după aderare şi tocmai despre acest lucru, cât şi despre rolul Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei în sprijinirea accesului IMM-urilor la aceste surse de finanţare va vorbi Aurel Neţin, secretarul de stat pentru Tehnologia Informaţiei în cadrul MCTI. Cabinetul Călin Tatomir va prezenta modul direct şi nemijlocit de a obţine finanţări din aceste fonduri, în timp ce Raiffeisen Bank va aduce audienţei SolePAD alternativa mai simplă procedural a creditelor bancare. Informaţii despre programele de finanţare pentru anul 2006 va oferi şi Agenţia Naţională pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (ANIMMC).
În acest context al opţiunilor de finanţare, participanţii la SolePAD Timişoara vor asista la o serie de prezentări de produse software şi servicii care fac practic radiografia companiei dinamice, informatizate, a zilei de mâine.
Astfel, Terradox Solutions îşi va prezenta soluţia de management de documente, o aplicaţie care face diferenţa între haos şi ordine în hârtiile oricărei firme, iar Net Point va sublinia modalităţile prin care se poate comunica la costuri reduse. Aceeaşi idee de reducere a costurilor şi de sporire a profitului o va urmări şi prezentarea companiei Eta2U. De la Scop Computers va veni explicaţia pentru importanţa crucială a calculării costurilor totale de deţinere a unei soluţii fie software, fie hardware: ştiaţi că, de exemplu, cu cât un echipament este mai ieftin la achiziţie, cu atât costă mai mult întreţinerea şi funcţionarea sa?
Aceste aplicaţii sunt destinate unei categorii largi de utilizatori în cadrul unei firme. Pentru managementul acestei firme, pentru administrarea eficientă şi coerentă a unei întreprinderi, este nevoie de o soluţie integrată din categoria ERP (Enterprise Resource Planner), aşa cum este, de exemplu, isys, furnizată de compania Sysrom din Arad. Astfel SolePAD va oferi participanţilor la evenimentul din 23 mai, de la C.R.A.F.T. toate componentele unei soluţii complete pentru o afacere în plină dezvoltare.
Scopul SolePAD este de a oferi participanţilor soluţii de business pentru accelerarea timpilor de reacţie ai companiilor la mişcările pieţei, la cerinţele clienţilor, la constrângerile fiscale şi financiare. SolePAD este practic un „târg” business-to-business dedicat vitaminizării firmelor în ascensiune.
Promovarea pe plan local a evenimentului organizat de Agora Media la Timişoara este asigurată de partenerii media SolePAD: PRwave, Timiş Express, KissFM, Zile şi Nopţi, Radio Guerilla, 24 – FUN, Bănăţeanul, Bazar, Radio Timişoara, eWEEK România, PC Magazine România, SinteTIC, Net Report, Agora News.
Programul evenimentului de la Timişoara este disponibil la www.solepad.ro.
{mosloadposition user10}