Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SolePAD Constanta, un succes deplin

Miercuri, 7 martie, Agora Media a reluat programul naţional de conferinţe SolePAD (Soluţii Eficiente pentru Afaceri Durabile), prima ediţie din acest an fiind organizată, la fel ca în 2006, la Constanţa. Astfel, sala Ovidiu a hotelului Ibis, a găzduit peste 200 de reprezentanţi ai celor mai dinamice companii din judeţele Constanţa şi Tulcea, în căutare de soluţii de eficientizare a afacerilor.

La fel ca în celelalte 15 ediţii (programul SolePAD a fost lansat în 2005), cea de la Constanţa a fost un succes aşteptat, dat fiind interesul oamenilor de afaceri dobrogeni faţă de posibilităţile de eficientizare a companiilor lor cu ajutorul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor.

Au susţinut prezentări: Alexandru Cristian, Orange SOHO & SME Proposition Manager, despre comunicaţii de business; Dan Guran, Scop Peripheral Marketing Manager, despre managementul documentelor; Codruţ Iancu, IBM Territory Services Leader, despre spiritul inovator al IBM; Luana Ion, S&T Account Manager, despre oferta de servicii a S&T; Daniel Burghelea, Director Vânzări Atto Soft, despre integrarea şi controlul informaţiei; Radu Crahmaliuc, Business Development Manager, Genesys Distribuţie Romania, despre soluţiile Citrix; Dan Bogdan, Dell Solutions System Consultant, despre oferta Dell pentru mediul enterprise; şi Andrei Butuc, Arobs Software Area Sales Manager, despre soluţii de monitorizare prin GPS.

De asemenea, la SolePAD Constanţa au fost prezenţi şi reprezentanţi ai instituţiilor centrale şi locale cu rol în stimularea mediului de afaceri.
Astfel, Vangheli Vangheli, Director Executiv Adjunct, Direcţia Generală a Finanţelor Publice Constanţa şi Maxut Alain, Şef Birou Asistenţă Contribuabili Administraţia Finanţe Publice Constanţa, au prezentat principalele modificări legislative de după aderarea României la UE, Diana Sturz, Expert MEC, a prezentat Programul de promovare al exporturilor administrat de către Ministerul Economiei şi Comerţului, Mihaela Apostol, Consilier Asistent în cadrul MCTI, s-a referit la fondurile structurale, iar în final, Mariana Petrescu, consilier OTIMMC Constanţa, a prezentat programele de finanţare cu alocaţii financiare nerambursabile gestionate de ANIMMC pe anul în curs.

SolePAD este programul de conferinţe de la care firmele pot afla cum şi cu ce pot realiza cele două imperative ale managementului modern: folosirea sistemelor informatice şi eficientizarea cheltuielilor. Management modern şi eficient înseamnă viteză de reacţie la mişcările pieţei şi cerinţele clienţilor, respectiv control eficient al costurilor.

SolePAD s-a bucurat de sprijinul partenerilor săi locali, Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa, Euro Info Center Constanţa, Total Media Shop, All Promotionals şi Marvimex.

Evenimentul organizat de Agora Media la Constanţa a fost promovat sprijinul partenerilor media Radio Sky, România Liberă – Ediţia regională Dobrogea, Finanţare.ro, Cuget Liber, Zile şi Nopţi, Replica, TV Neptun, Radio Neptun, PR Wave, respectiv publicaţiile Agora Media: eWEEK, Channel Partner, PC Magazine România, SinteTIC, Net Report, Agora News.

Intrarea României în Uniunea Europeană înseamnă liberalizarea totală a circulaţiei persoanelor şi a bunurilor, dar înseamnă şi intrarea în concurenţă directă cu oricare altă firmă din spaţiul european. Această concurenţă sporită impune firmelor româneşti adoptarea, pe lângă alte măsuri, de sisteme de management informatizat care conduc la eficientizarea activităţii şi la scăderea costurilor.

Bucuresti, 7.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.