Praktiker lansează campania reducerilor finale ale verii. În perioada 27 iulie-16 august, mii de produse din categoria grădinărit, DYI unelte vor beneficia de reduceri de 40%.
“Campania de sellout este cunoscută în piață și este una dintre cele mai așteptate campanii de clienții Praktiker, însă nu numai. Produsele care beneficiază de reduceri pe segmentul de DIY cuprind aproximativ toate categoriile cu focus pe zona de grădinărit. Este ca o „curățenie în magazin” înainte de începerea sezonului de toamnă. Produsele beneficiază în această perioadă de reduceri mari, chiar până la 40% și așteptăm clienții să beneficieze de aceste prețuri de final de sezon” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Praktiker oferă clienților, inclusiv pe perioada soldărilor, un foarte bun raport calitate-preț, o paletă variată de produse din care să aleagă conform nevoilor și servicii de calitate, caracterizate de promptitudine și profesionalism.
Campania se desfășoară pe toate canalele media: OOH, TV, radio etc.
În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților atât pentru gama extinsă de peste 40.000 de produse, cât și pentru calitatea acestora.
{mosloadposition user9}