Compania de IT Softvision, lider pe piața IT Software din România anunță, la mai puțin de 1 an de la fuziunea cu Software Paradigms International (SPI) Atlanta pentru crearea grupului Softvision Paradigms International, schimbarea numelui în Softvision la nivel global.
Grupul Softvision este acum prezent la nivel mondial în: SUA, România, Australia, Brazilia, Canada, Singapore, India și Nepal.
“Avem o poveste impresionantă de spus, cu produse și servicii de dezvoltare software și mobile incredibile, cu zeci de milioane de utilizatori globali. Produsele noastre sunt poziționate să joace un rol major în felul în care companiile de Retail își desfășoară activitatea. Cu un portofoliu de clienți și jucători de top, recunoscuți la nivel mondial și, acum, cu o expunere majoră la o industrie Retail mereu în dezvoltare, suntem unul dintre cei mai mari dezvoltatori de soluții retail și IT de ultimă generație, cu scopul de a duce experiența clientului pe noi culmi.” ne spune Laurențiu Russo, Founder and President, Digital at Softvision.
Cu aceasta ocazie, Softvision anunță și lansarea noului logo la nivel de grup, logo care face parte dintr-un proces de rebranding cuprinzător care include și lansarea noului website la nivel global. Lansarea se va face în cadrul “National Retail Federation”, evenimentul principal al industriei de Retail ce va avea loc la Javits Center în New York, în perioada 15-17 ianuarie 2017.
Cu un design minimalist, ușor de explorat, noul site detaliază punctele forte ale noii companii de talie mondială: experiența îndelungată în domeniu, cultura bazată pe comunicare bine pusă la punct și cele mai noi modele de business de pe piață. Aceste calități se îmbină perfect pentru a crea un avantaj competitiv, în orice moment.